mart 28, 2024
droljasti grupnjak sa neznancima

Tog proleca sam raskinula vezu koja je trajala dve godine i u kojoj sam izgubila nevinost. Posto sam oduvek bila dobra i vaspitana devojka tako sam i ostala nevinasce do svoje 19te godine. Uvek primeran djak, odlican student i primerno dete svojih roditelja.

Radila sam u jednom restoranu i time placala svoje studije. Jos jedna idealna osobina. Taskid me je prilicno potresao ali i rasteretio. Nisam vise razmisljala dal ce zvati i da li ce naci vremena za mene. Poslednjih par meseci veza je postala mucenje, samo je sex uvek bio sjajan. Milan je imao poveci kurac, prav i debeo. Morali smo da budemo jako pazljivi kad je ulazio u moju macu prvi put. Raskid je bio tu, ali ja nisam tonula u sebe, naprotiv, htela sam konacno iz sebe da izadjem. Maksimalno sam se sredjivala i do radnje kad izadjem, volela sam poglede koji su isli za mnom, prolece me je opijalo iako je moja ljubav umrla.

Pocetkom leta koleginica je isla na more, zacudila sam se kad je rekla da ide sama. Objasnila mi je da je za nju to najlepsi odmor, puno radi i hoce da na nekoliko dana pobegne od svih. Ta mi se ideja pocela svidjati i ja sam razmisljala kako bi bilo da odem nekud potpuno sama i opustim se. Resila sam, ici cu sama. Uspesno sam dala ispite u junskom roku i za nagradu dobila od roditelja uplaceno letovanje u jednom privatnom pansionu u grckoj. Trebalo je samo poneti pare za izlazak. Rekla sam mojima da ne planiram da se provodim vec da se dobro odmorim. U meni se u tom trenutku nasmesio djavolcic.

Pocela sam da pakujem torbu, stala na pola i onda izbacila sve stvari napolje. Htela sam nesto novo nesto osvezavajuce. Uzela sam novcanik i krenula u soping. Osecala sam se mnogo bolje. Kupila sam par sexy suknjica, cikanih gacica i bruseva, tanga kupaci, jos mnogo erotskih krpica. Zakazala sam u salonu lepote kompletnu depilaciju, intimnu naravno. Gledala sam svoju macu sveze izdepiliranu, bila je mekana i nezna ko u devojcice.

Volela sam sex i sve u njemu, cesto sam se dugo u noci samozadovoljavala, to mi je mnogo prijalo. Volela sam analni sex i naravno da ga dobro ispusim i sve to sam do tad radila jedino svom decku.

Posle dosta sati voznje autobusom, stigli smo u mali gradic na obali grckog mora. Lako sam nasla pansion iz prospekta, docekala me je domacica vrlo ljubazno i pokazala sobu. Vila sam potpuno zadovoljna. Malo sam se odmorila od puta i resila da odem da prosetam gradom i vidim kakva je plaza. Obukla sam svoj novi roze tanga kupaci. Bila sam zadovoljna kako dobro izgledam u njemu. Stavila naocare i sesir i krenula.

Do plaze sam na nekoliko mesta videla oglasnu tablu nekog brodica koji je pravio ture po obliznjim obalama i ostavljao turiste na malu nudisticku plazu. Odma sam resila da odem, oduvek sam zelea da se suncam na nudistickoj plazi. Sisla sam na mesto odakle je brodic kretao, ukrcala se i cekala kretanje.

Na sebi sam imala samo providnu belu maramu vezanu oko mog struka i gornji deo oskudnog kupaceg koji je jedva prikrivao polovinu mojih sisa. Osecala sam se divno. Eroticno i jebozovno a to sam zelela iznad svega. Posebno me je palilo sto nikoga nisam znala i sto nisam imala sanse da ikog sretnem poznatog.

Brodic je pristao na mali dok oko kojeg je bila zgodna sumica. Bilo je mirno. Sa brodica sam sisla samo ja. Od doka je vodio maleni putic sa putokazom ka plazi. Bila je to mala ali mnogo lepa plaza. Bilo je dosta ljudi na njoj.

Sisla sam sa stazice i rasirila peskir na pesak, skinula sa sebe sve i pocela se mazati. Gledali su me njih nekoliko , ja sam se nezno mazala i nisam gledala okolo. Ustala sam i krenula ka vodi, pratile su me oci par momaka koji su sedeli pored vode. Sela sam nedaleko od njih, nevaljalo sam meskoljila guzom praveci mesto na pesku i rasirila noge tako da mi je maca zevnula.

Ubrzo su se stvorili pored mene i poceli razgovor. Jedan je bio grk a ova dvojica sa njim nemci. Gledali su moju macu, sise i neskriveno se divili i davali komplimente. Njihovi kurcevi su visili preko velikih muda, iako spusteni bili su veliki samo je momak po imenu Johan imao nesto manji. Grk je imao najveci, mozda cak veci od Milanovog.

Pozvali su me da plivamo, prihvatila sam. Otisli smo malo dalje od obale, njih trojica su mi se primakal i pocela me dirati u vodi za sise, jedan je prisao odpozadi i dohvatio me za dupe. Nedaleko su bile neke stene i otisli smo do njih. Drzala sam se za stenu a njih trojica su me pipali pod vodom i pokusavali da mi stave prste u macu, ali je struja bila jaka i tesko smo se odrzavali na vodi. Nekako smo se ispeli na stene i seli.

Odma su mi poceli siriti noge u cupati sise. Kurcevi su im se popeli i vis, bili su tvrdi i napaljeni. Legla sam na ledja i rasirila noge tako da je johan lizao moju macu a grku sam dudlala kurcinu. Bio je ogroman, drugi nemac je stiskao moje bradavice, dovodili su me do ludila. Johan je seo na stenu pored mene i podigao me, sela sam mu macom na kurac i nastavila da dudlam grku, drugi nemac je poceo da kopa po mom dupetu. neznanac je jebe u grlo

Nazalost nije mi nikako mogao prici jer je stena bila mnogo strma, njemu sam pusila uporedo sa grkovim i sedala na kurceve redom kako su se namestali. Svrsili su mi po licu po sisama i dupetu. Bila sam srecna i zadovoljna. Malo nam je teren za jebanje bio los ali nije nam mnogo smetalo. Ja sam im rekla da zelim jos malo da ostanem i suncam se tu. Oni su otisli.

Te noci u sobi dok sam se tusirala razmisljala sam o dogadjaju sa stena i bila sam spremna da se tu u tom malom gradicu pretvorim u pravu prljavu drolju koja ne bira sa kime ce se jebavati. Uspalila me je ta misao. Resila sam da na vecru sidjem bez gacica i obukla najkraci minjak koji sam imala. Majcica kratka bela ispod koje su bradavice bile ko nacrtane. Namazala sam macu i guzu dobro i krenula. Palila me je pomisao da sedim bez gacica i stalno sam meskoljila guzom i mazila macu o mekanu postavu na stolici.

U jednom trenutku prisao mi je jedan stariji covek i zamolio da sedne za moj sto. Pogledala sam ga, bio je prosed i krupan covek, imao je upadljivo plave oci i bezobrazan pogled. Nasmesila sam se i rekla slobodno. Bio je iz norveske. Lepo je govcorio engleski i mogli smo da pricamo. U toku vecere osetila sam da me pod stolom dodiruje po nogama na sta sam ja odgovorila sirenjem kolene da je mogao da ode na gore, iznenadjeno me je pogledao kad je shvatio da nemam gacice, nasmesila sma se i on je nastavio da prstima na nogama dira moju vec vlaznu macu.

Pomerila sma se na kraj stolice i prisla stolu da me on sto bolje dohvati. U sred vecere rekao je, ajdemo kod mene u sobu. Naravno, mala drolja je jedva cekala da to cuje. Ugurao me je preko vrata jedva se uzdrzavajuci da me ne pojebe na hodniku. Seo je na krevet i povukao za sobom, presavio me preko kolena zavrnuo suknjicu i rascepio mi noge. Moja guza i maca su bile na izvolte. Pljunuo je nekoliko puta na rupice i zabio po jedan prst u svaku rupu.

Poceo je drkati moje rupice, maca je pljuskala od sokova koji su se slivali iz nje. Glavu mi je gurnuo skroz na pod pored kreveta a moja guza je dosla skoro kao svecu da sam napravila. Drzala sam se rukama na pod a on je divljao po mojim rupicama i ponavljao kako je oduvek zeleo to da uradi nekoj malod picki. Pocela sam da vicem, radi to meni, radi mi to.

Ohrabrila sam ga, pa je jednom rukom prste gurao u guzu a drugom u macu i jebao mne prstima. Svrsila sam nekoliko puta uz stenjanje i dahtanje. Zele je da me pojebe u dupe i naredio mi da se natrtim preko fotelje. Guzio me je divlje i jako. Nije mu bio kurac veliki ali je dobro radio njime. Povekao me je za kosu i reko-e sad ces ga pusiti kurvo dok ti ne svrsim po licu.

Bacio me je na kolena i uvalio kurac u grlo. Vukla sam ga i lizala, grickala mu glavic i sisala muda da je svrsio ubrzo svud po mom licu. Otiso je u kupatilo a ja sam otisla u svoju sobu. Legla sam preko kreveta i bila opako zadovoljna jos jednom jebacinom i to sa matorcem. Nije mi bilo dosta sexa, osecala sam potrebu da se divljacki pojebem opet. Izvadila sam moj ruzicasti dildo i pocela ga nabijati u jos vrelo dupe. Sedala sam na njega, skakala i uvijala guzicom da sto bolje osetim. Ne vadeci ga iz sebe zaspala sam potpuno gola i bez pokrivaca. neznanac je jebe u grlo

Ujutru sam otvorila oci i pogledala prema prozoru, roletne su bile podignute a terasa je bila nisko i sa ulice se mogla videti moja soba. Nisam zatvarala roletne izasla sam iz kreveta i nastavila se igrati sa dildom u dupetu.

Doruckovala sam malo kasnije, na dorucku sam videla mog jebaca od sinoc, bio je u drustvu starije gospodje verovatno zene. Nasmesila sam mu se i otisla na plazu. Dupe je jos bridelo od jebanja ali meni nije bilo dosta. Napaljena skroz i vlazna mislila sam de dalje. Tada su se pored mene zaustavila neka kola, staklo se spustilo i meni se obratio neki tip na negleskom, hteo je da ponudi prevoz, kaze ima jedan super hotel sa super bazenima i spa centrom pa ako hocu da me odbace tamo.

Nisam mnogo razmisljala, usla sam pozadi u kola. Tu je sedela jos jedna devojka, upoznala se sa mnom, bila je jako ljubazna. Nisam ih pitala odakle su. Devojka je bila Ena momak za volanom Erik, a momak koji mi se obratio bio je Gregori. Ena je imala samo kupaci na sebi, bila je niska rastom i malo mrsavija, belog tena i nezne koze. Sise su joj bile malo vece od mojih, bila je jako simpa.

Kola su stala ispred neke velike vile, Gregori je reko da treba nesto da uzme i nastavljamo, tada je Ena izasla iz kola i rekla da izadjem i ja. Stala sam pored neke zandinjere Ena mi je smelim koracima prisla i dodirnula kosu i vrat. U tom su se cula vrata vozeca. Izasao je i on i krenuo ka meni. Srce mi je zalupalo ali nisam htela da se pomerim. Ena je jednim potezom odvezala moj grudnjak i moje sise su ostale gole. Rukom je otisla pod moju suknjicu i viknula-ona nema gacice, hoce jebanje, krenula je na jebanje.
-ajde da joj damo jebanje – dodao je nas vozac .

Dosao je i Gregori. Drzao je kurac u rukama i drkao ga, Ena mi je uveliko sisala bradavice a Erik trpao prste u moju macu. Gregori me je uzao preko ramne i uneo u kucu. Bacio na trosed i opkoracio me tako da mi je kurac direktno uleteo u usta. Pocela sam dudlati, sisati i drkati ga, osetila sam da mi neko siri noge i nabija prste u macu, bila je to Ena, lizala me je i grickala klitoris.

Povukla mi je guzu na kraj troseda tako da je moj cmaric bio takodje dostupan. Ena je zabijala prste u obe rupe. Gregori je nabijao kurac u moja usta a Erik je pore mene drkao i stipao moje sise. Onda su se Ena i Gregori menjali, ona je stala iznad mene i stavila mi njemu rascvetalu pickicu pored nosa. Pomislila sam da je kroz nju i voz prosao kakvu je picku imala, potpuno rascvetalu, razvaljenu, a bila je tako majusne gradje ali se trpala ocigledno dobro.

Prvi put sam lizala pickicu, moram priznatoi bilo je divno, sisala sam neje usnice i grickala sam njen klitic, ona je dahtala i vriskala, nabijala mi glavu jace u njenu mackicu koja je bila kao vodopad mokra. Ustala je i sela pored mene na trosed, Gregori je stao pored nje a Erik pored mene i obe smo pocele da drkamo i pusimo njihove kurceve. Erik je seo na pod i reko-ajde ovu novu da stavimo u sendvic, Ena pomozi joj.

Najzeila sam se, znala sam sta znaci i sta sledi. Ena mi je opet lizala macu i camric, izdrkala prstima po rupicama zatim me uhvatila za ruku i pokazala da sednem na Erikov kurac, nabila sam macu na Erika i on je poceo da me jebe divlje i jako, zaustavio se na kratko nabio mi tri prsta u dupe i nastavio sa jebanjem. Onda je stao, spustio je moju glavu na njegovo rame i oslobodio put Gregoriju koji mi je bio iza ledja drkajuci svoj veliki kurac, naslonio je glavic na ulaz moje guze i poceo gurati, jakim rukama me je drzao za struk a Erik mi je drzao butine tako da nisam mogla da maknem.

Vristala sam, stenjala ali nisam htela da stanu, bilo mi je divno. Ena je stiskala moje sise sto me je izludjivalo nacisto. Stali su i okrenuli me, sela sam guzom na Erikov kurac a Gregori je cekao da uleti u moju macu, ali mi je prvo nabio kurac u usta. Erik mi je rasirio noge tako da sam mislila da ce mi prepone puci. Ena se savila i polizala mi macu jos nekoliko minuta a zatim se Gregori sjurio u nju. Bili su zestoki i napaljeni do daske, Erik je promrmljao-Odavno nisam ovako dobro jebao, da ne racunam tebe Ena. droljasti grupnjak sa neznancima

Ena je prisla i kleknula pored nas, Gregori je izvadio kurac iz mene i sasuo spermu u Enina usta, progutala je svaku kap, isto je uradila i sa Erikom. Ostali smo da lezimo svi na podu. Ena me je dirala po sisama a ja sam nju po njenoj razvaljenoj maci. Ustala je i skuvala nam kafu. Sela sam sa njima na terasu potpuno gola, Smejali su se i mazili me po sisama govoreci kako se odlicno jebem i pitali me da ponovimo to. Samo sam sam se nsmejala i rasirila noge ka njima dvojici i rekla-moja maca vam je na raspolaganju.

Do kraja mog letovanja bila sam sa njima troma, jebali smo se nekad i celi dan i celu noc, odlazili na plaze i jebavali se de smo stigli i ubacivali pridoslice gde god smo to mogli, a mogli smo. Bila sam prava prljava drolja koja nije znala za granice. Bili su tu matorci, crnci, devojke, cak smo mznuli bili jednu matorku koju su izjebala ona dvojica da nije mogla da stoji na nogama, matorka je trazila jos i jos dok se nije oduzela.

Vrativsi se kuci, nastavila sam sa dvojnim zivotom jer mi se svidjalo da budem dobra devojka sa droljetinom u dusi. Jebem se na svim mogucim mestima ali uz strogu diskreciju. Radim u jednom hotelu u svom gradu, menadzer sam, pogadjate kako ugovaram saradnju i kako dobro sluzim direktoru.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 1 Prosecna ocena: 4]
(Visited 3.608 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.