mart 28, 2024

Neposlušna Snaha

jebanje trudne snajke

Oženili smo sina, napokon, ali je moja žena odmah počela sa traženjem negativnosti kod svoje snahe. Tako tipično i tako izluđujuće. Mislim, izluđivala je mene sa prigovorima na snahin račun, pa sam jedan dan prasnuo na svoju ženu:

– Ajde Renata šuti više! ! ! ! Pa jesi se ti oženila Brankom ili onaj naš mamlaz? Niti živi sa nama u kući, a ni mi sa njima! ! ! -jednostavno mi je pukao film od njenog prigovaranja, a kako to od mene nije očekivala ostatak dana je uvrijeđeno šutila, na što ja nisam imao ništa protiv.

Inače, Branka je bila jedna od onih modernih mladih cura koje su više znale o modi i šminki nego o kuhanju, ali sam pretpostavio da ju moj sin nije zbog toga oženio. Branka je bila plavuša, prirodna, ne izblajhana kao mnoge, a i sve ostalo je na njoj bilo potpuno prirodno, kako sam kasnije ustanovio.

Bilo je ljeto kad se to desilo, a Branka je bila u 4 mjesecu trudnoće. Nije da se baš vidjelo, ali se trbuščić nazirao. Iako sam trebao postati deda još sam se smatrao mladim, mada blizu pedeset, nisam ničime to odavao. Moj sinek me zamolio da odem do njega i popravim mu nešto u kupaonici, pošto on cijeli tjedan radi na terenu i dolazi samo vikendom. Rekao je da Branka zna da ću doći.

I tako se ja u srijedu popodne poslije posla zaputim kod sina u kuću da riješim problem. Dočekala me Branka zagrlivši me tako da sam lijepo osjetio njene čvrste sise na svojim prsima. Mirisala je kao pokretna parfimerija, ali je kuća bila jako čista i uredna, usprkos tome što je moja Renata govorila da je ova lijena i nesposobna.

Bila je u kratkom šorcu koji baš i nije puštao mašti na volju, te se lijepo nazirao i brežuljak njene pice sa nezaobilaznim razrezom, te sam osjetio komešanje u svojim gaćama. Gore je imala neku majicu bez grudnjaka, te se lijepo vidio pupak na onom trbuščiću i bradavice na sisama.

Odvraćao sam pogled od nje, a ona je sve nešto umiljato govorila vodeći me do kupaonice uz njihovu spavaću sobu. Kako sam hodao iza nje nisam mogao a da ne vidim kako su joj se hlačice uvukle između guzova. Imala je lijepu guzu, ne preveliku, ali čvrstu i oblu. Uz njen cvrkut o neobaveznim temama došli smo do kupaonice i vidio sam odmah u čemu je problem. Curilo je na umivaoniku, te je u ormarić bila stavljena posuda za vodu kako ne bi namočila drveni namještaj.

– Hoćeš nešto popiti? -pitala me prisno, jer smo ionako odavno prestali biti na ‘Vi’.
– Može pivica.. ali hladna.. -rekao sam dok sam se spremao uhvatiti u koštac za prezategnutim odvodom koji je zbog izrade od plastike pukao i sad ga je tebalo skinuti.

Ležao sam na leđima stavivši si ručnik pod glavu kako ne bi nažuljao vrat na dno ormarića i borio se sa stisnutom brtvom kad je došla Branka. Donijela je dvije hladne pive i smjestila se uz veš mašinu promatrajući kako radim. Povremeno bi mi pogled skrenuo na nju, tj na njene sise čije su bradavice sad bile izraženije, valjda zbog hladne boce pive u njenoj ruci, a onda i na njeno međunožje, tj na onaj razrez na njenom brežuljku.

Logična reakcija na to je bilo bujanje moje kurčine u hlačama. Imam stvarno solidan komad mesa, ili kako bi moja Renata rekla: ‘Vadi gavrilovićku iz gaća! ! ! ‘ od dvadeset i tri centimetra, te širokog glavića. Trebalo joj je malo da se navikne na moje razvaljivanje njene uske pice, ali kad je rodila više nije bilo problema. Naravno da je i Branka snimila ono što se dešavalo kod mene, a to sam vidio po tome kako su joj se bradavice još više ukrutile.

Postala je nemirna i prebacivala se sa noge na nogu dok sam ja napokon odvrnuo onu cijev, te sam se sad prebacio u sjedeći položaj da namjestim novu. Njeno međunožje je sad bilo na nekih tridesetk centimetara od mog lica i vidio sam da se malo navlažilo. Nisam reagirao, već sam se vratio u prvotni položaj, te sam namjestio cijev. Sukladno pomicanju, pomaknuo se i moj kurac, te se sad lijepo mogla vidjeti cijela planina na mojim hlačama. trudna snajka se mazi

Od Branke je došao nekakav čudan glas, pa sam ju pogledao i vidio kako si je rukom ušla među noge okrečući se od mene. Namiješio sam se izvalio natrag da završim posao. Za to vrijeme je izašla iz kupaone i ja sam zgotovio, te pospremio alat, uzeo pivu i izašao van. Čuo sam ju iz sobe, pa pogledao unutra i vidio kako je raširila noge i kako si trlja picu preko onih hlačica. Bile su mokre, a ona me pogledala i samo prestala, pa skupila noge, a ja sam odlučio pitati, pa što bude:

– Jel ti treba još kakva pomoć? -pitao sam i kimnuo glavom prema njenom međunožju, a ona je samo bez riječi kimnula, te sam odložio pivu i alat i krenuo prema njoj.

Došao sam do kreveta i otkopčao hlače i spustio ih, pa za njima bokserice i kurčina je ispala van, a ona je samo raširila usta i nagnula se naprijed. Primila ga je nježno i počela lagano prstima kliziti po njemu, a onda ga primila i počela lagano nadrkavati, da bi se još približila i počela ga pušiti. Nije ga mogla baš progutati, čak se malo i gušila kad sam joj ga zabio u usta držeći ju za glavu, pa sam ju pustio i kleknuo ispred nje.

Povukao sam joj hlačice niz noge i vidio da nema gaćica, pa ugledao rozu picu mokru od sokova i potpuno izbrijanu. Počeo sam ju lizati dok je ona samo stenjala i širila noge mrseći mi sijedu kosu. Lizao sam njenu sočnu picu i bila mi je kao najbolji nektar koji sam pio. Nakon par minuta sam ustao i podigao ju više na krevet, pa sam se i ja popeo gore dok se ona riješila majice i sad sam gledao u par čvrstih sisa koje su stajale kao da su silikoni u njima. Namjestio sam se i polako ušao u nju.

jebanje trudne snajkeUzdisala je i dahtala dok je moj glavić probijao sebi put kroz njenu usku picu, sve dok nije došao do jaja. Stenjala je i uzdisala kako je velik i kako ću ju razjebati, a ja sam se osjetio polatan kao mladić i počeo ju jebati sve žešće. Stenjala je sve glasnije i uskoro je vrištala, te svršila zalivši mi jaja i krevet svojom poplavom iz pice. Nisam još vidio ovakvo svršavanje kod nijedne sa kojom sam bio, a poslije mi je rekla da kad je posebno napaljena squirta kod orgazma.

Malo sam pričekao da se smiri i nastavio sa jebanjem, ali ne za dugo jer sam osjetio da mi dolazi i brzo sam ga izvukao, te ju pošpricao spermom po trbuhu, sisama i licu. Dahtala je zadovoljena, a i ja sam malo rasteretio svoja jaja, dok sam gledao u njenu raširenu picu koja se kupala u njenim sokovima. Uzela mi je kurac u ruku i oblizala ga očistivši ga od njenih sokova, pa me pogledala vidjevši da mi ne pada:

– Da li može još jedna tura, jer sam ja jako zločesta i trebalo bi me još kazniti..
– Vidim da si neposlušna, pa ću ti ga sad zabiti s guza.. -rekao sam i podigao ju sa kreveta, te ju okrenuo k sebi sa guzom i raširio joj guzove, sagnuo se i oblizao ju od šupčića do pice, pa joj ga opet utjerao. Sad je stenjala još jače dok sam se uhvatio za njene sise koje sam mijesio žestoko dok sam joj ga do jaja zabijao u picu. Sad me molila da joj ga ne vadim, već da ju napunim. Nisam se bunio, jer je ionako već u drugom stanju.

Narednih dvadesetak ili više minuta nije se ništa osim sudaranja naših znojnih tijela, našeg stenjanja i povremenog njenog moljakanja da ju rasturim. Prvo je ona svršila i opet je curilo iz nje, a onda sam ga i ja zabio do jaja špricajući spermu u njenu picu. Nakon toga smo se oboje izvalili na krevet i dolazili polako do daha.

Poslije mi je rekla da mi sin ima velikog, ali ne toliki glavić, te me zamolila da bi ju mogao dolaziti kažnjavati preko tjedna dok mog sina nema doma. Rekao sam da može, ali samo dva puta tjedno, jer sam eto već u godinama. Na to se samo srdačno nasmijala i rekla da nema ništa protiv takvog svekra, jer je potentniji od mnogo mlađi, a ima i sa čime.

Od tada sam jebao snahu svaki tjedan po dva puta. Kad je trudnoća malo poodmakla dobila ga je u guzu, te smo ju propisno raširili iako se derala kao da ju kolju prvi puta. Rekla je da jedva čeka da rodi i da se možemo nastaviti jebati, a ja sam jedva dočekao da konačno vidim svog unuka. A i svoju snahu na mom kurcu.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 7 Prosecna ocena: 4.4]
(Visited 6.504 times, 2 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.