mart 29, 2024

Milfara iz Planinske Kuće

jebe napaljenu milfaru

Planinarim, redovno, ponekad sa familijom, ali najčešće sam. Često sa psom odem prošetati do obližnje planinske kuće. U vrijeme jeseni i zime je skoro prazna, pogotovo kad su kišni dani, ali meni je tada nekako najljepše. Mir i tišina uz šum kiše na kabanici i po lišću, a pas sav blatnjav trčkara okolo. Njemu vrijeme ne smeta, baš kao i meni.

U toj planinskoj kući zadnje dvije godine radi Andreja. Žena ranih četrdesetih, bujnih opuštenih sisa, široke guze i još šireg osmjeha. Inače je rodom sa mora, a tamo su joj muž i sin, a ona je ovdje. Kaže mi da se preporodila ovdje. Prvenstveno zbog svježeg zraka, a vlaga joj nije smetala, iako joj se kosa znala nakovrčati zbog nje, ali to joj je bilo zabavno. Znao sam da su neki lokalci dolazili češće kod nje nego prije, ali je ona sve uvijek držala nekako na distanci.

Bila je vesela, ali svaki neprimjereni potez prema njoj, tj hvatanje za guzu ili slično rezultiralo bi zvučnim šamarom na lice dotičnog. Malo pomalo su se naučili i izbjegavali su takvo ponašanje, a to je vodilo tome da su manje dolazili. Njoj osobno nije smetalo, jer si je uvijek mogla zaraditi za život. Uzgred, svaki vikend je bilo krcato, pa su joj lokalci bili manje bitni.

Ja sam isto tako često znao navratiti ovdje, a sa Andrejom bih uvijek vodio interesantan razgovor. Ona je jako inteligentna žena i zna jako puno toga o čemu se sa njom može razgovarati, pa čak i o sportu. A kako sam otkrio njenu strastvenu stranu? E pa do toga je jako puno razgovora trebalo proći.

Bio je utorak, kišan, dosadan i ja sam nakon posla i ručka uzeo psa, a nitko od mojih nije bio raspoložen za šetnju, pa smo nas dvojica otišli do planinske kuće. Ljubimac mi se izdivljao po blatu i mokroj šumi, pa je sad ležao uz stol i dremuckao dok smo Andreja i ja sjedili jedno pored drugoga i uobičajeno razgovarali.

Osjećao sam miris njenog šampona za kosu, jer je baš završavala sušenje kose kad sam stigao. Usput mi je pogled padao na one njene bujne grudi. Imala je neku tanku crnu majicu sa velikim dekolteom i vidjelo se dosta toga, a na moje iznenađenje nije nosila grudnjak, već samo nekakvu potkošulju tankih naramenica, pa su joj se i bradavice ocrtavale. Osjetio sam neku napetost u svom međunožju, ali nisam nikako htio napraviti išta sam. seksi milfara

Svako toliko bi u razgovoru odmicala dugu kosu boje meda sa ramena i vrata, a mene bi zasuo njen miris. Sve teže sam skrivao kurac koji je napinjao hlače, a onda se ona digla i otišla do šanka, a ja sam gledao njenu stražnjicu utegnutu u uskim trapericama. Sama pomisao kako bi joj ga lijepo volio zavuć između tih širokih guzova napinjala mi je kurac do bola.

Uto se ona vratila do stola noseći nam tanjir sa narezanim špekom i sirom, te košaru sa kruhom:
– Da ne ogladnimo.. -rekla je sa širokim osmijehom.
– Od čega? pitao sam nekako blesavo, na što se nasmijala.
– Od ovoga.. -rekla je i stavila mi ruku u krilo, te mi lagano pomazila kurac.
– Andreja.. što.. -tiho sam promucao, a ona se sagnula i uvalila mi jezik u usta.

Ljubili smo se neko vrijeme dok mi je uredno masirala kurac preko hlača koji je sad već prijetio eksplozijom. Zatim se odmakla, ustala i otišla zatvoriti vrata, pa se vratila do stola, te povukla majicu na gore i otkrila svoje velike sise. Imala je svijetle kolobare sa tvrdim i velikim bradavicama.

Instiktivno sam ju primio oko struka i privukao bliže k sebi, pa se jedna moja noga našla između njenih, a ja sam se prihvatio ljubljenja, sisanja i lizanja njenih sisa, te masiranja istih. Ona je dotle svojom nogom pritiskala moj napeti kurac i lagano ga trljala. Ja sam spustio ruku sa njenih sisa i krenuo između njenih nogu.

Samo je lagano uzdahnula i počela si otkopčavati traperice, a ja sam joj pomogao i uskoro su bile oko gležnjeva, skupa sa bijelim pamučnim gaćicama. Na moje iznenađenje imala je obrijanu pičku. Nisam to očekivao, ali mi je bilo drago. Posjeo sam ju na stol i raširio joj noge, te se bacio na lizanje njene pičke koja se već bila orosila sokovima. Fino je mirisala i lizao sam ju sa guštom.

liže milfarinu pizduStenjala je i uzdisala dok sam joj zabijao jezik u pičku, a kad sam joj počeo cuclati i grickati klit samo je vrisnula i svršila. Nije jako špricala, ali je fino curilo iz nje, pa joj je sad sav šupčić bio mokar od sokova. Nisam se nimalo dvoumio, već sam joj ga oblizao. Samo je uzdahnula, a onda me počela požurivati da joj ga stavim.

Brzo sam se riješio hlača i gaća koje sam samo spustio ispod koljena i majicu samo zadigao, a onda joj polako ugurao svojih dvadesetak centimetara tvrdog i slinavog kurca. Nije baš bila razrađena, a poslije sam saznao da već par mjeseci, točnije pet, nije dobila kurca, jer joj je muž pomorac, a nije baš bila tako luda da prihvati svakog jebača koji se nudio.

Kako sam ulazio tako je sve glasnije uzdisala, a uskoro je cijeli ušao i onda sam uhvatio ritem, te joj ga počeo zabijati. Stenjala je dok sam joj ja držao noge raširene, a moj kurac nestajao u njenoj obrijanoj pički. Jebao sam ju zdušno zabijajuči joj ga jako nekih desetak minuta dok nisam osjetio da mi dolazi. Htio sam ga izvaditi, ali mi nije dala, jer je rekla da obožava osjetiti kada joj se šprica sperma u pičku. Tako sam nastavio i nakon par uboda počeo se prazniti u nju. jebe napaljenu milfaru

Stisla me nogama oko vrata dok sam ja zabijao kurac čim dublje u nju, a njeno lice je odavalo ekstazu. Ostali smo još malo tako, a onda se spustila sa stola, pa se ponudila da mi pažljivo prvo usnama i jezikom očisti kurac, a onda i vlažnom maramicom dok je ona sebi sama pičku očistila.

Nakon toga smo malo pojeli i još popili po pivu, pa sam otišao kući uz dogovor da navratim prekosutra na nastavak. Sa osmijehom sam prihvatio i sad jedva čekam četvrtak.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 5 Prosecna ocena: 4.2]
(Visited 2.399 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.