april 20, 2024

Mama i sin na letovanju

grupno jebanje moje mame

Prije 3 . godine otišli smo na ljetovanje na Jadran gdje smo trebali ostati 10-ak dana. Nešto smo se bili posvađali tako da smo se uspjeli u prvih pet dana samo jednom pojebali i to kad sam dosao sam iz grada i naprosto je uzo dok je spavala jebući je kako kuju a ona da se nije ni pomjerila. Sedmi dan na moru odlučio sam ostvarit svoje zamisli kako da je dam nekom. Posto taj dan nismo išli na plažu dogovorio sam se sa njom da odemo na noćnu kupanje ublizini jednog kampa. Tako je i bilo otišli smo se kupati a u samom kampu je bio jedan kafić sa baštom velikom unutar kampa.Da je opustim naručio sam joj koji bambus što je i uspjelo opustiti. U neposrednoj blizini nas bio je jedan veliki šator gdje su ispred njega sjedeli četri dečka ne više od 18 godina starosti i primjetio sam da sve više bacaju pogled na međunožje moje mamice.Mami sam rekao da joj večeras pripremam nešto neočekivano ovdje te da će se lijepo opustiti; našto me je ona začuđeno pogledala i nasmijala se. Pošto se već približavala ponoć već je bio kraj radnog vremena kafića . rekao sam mami da sačeka ustao sam i otišao do grupe mladića koju sam vam pomenuo te ih pitao dal bi volili da se pridružimo ja i moja prijateljica ( nisam htio reci da mi je mama).

grupno jebanje moje mameOni su sa veseljem to prihvatili. Otiso sam do mame i rekao joj da uzmemo jos neko piće i da idemo kod dečkih u šator. Ona me je pitala zašto rekao sam joj da nepita puno već da ide.Ustali smo i prišli do društva, dečki su skočili i ponudili nam da sjednemo. Mama je na sebi imala gornji dio kupaceg i neku suknjici ispod donjeg dijela kupaćeg. Sjedio sam do mame i pijuckali smo. Rekao sam joj» Vidi decke kako se loze na tebe, spremni su te cijelu noć tucat», na šta je ona rekla « Daj štati je nisam ja tvoja kurva da me daješ nekim gilipterima» rekao sam joj « sad ćeš lijepo ustati i ući u štor sa njima i ne seri vidi im kurčeve ustvari ja imam već tvoje fotke samnom pa ako želiš ti da vidiš nemoraš». Molila me je da nečinim samo sam joj rekao da uđe u šator. Ustala je i ušla , a dečkima sam rekao uđite vaša je. Sretno su poskakali i sva četvorica ušla u šator ja sam ustao i sa vanjske strane posmatrao prizor i slušao» Vidi starke što je dobra sad će mo joj se majke najebat» i počeli da skidaju sa nje kostim Ona je preklinjala « Molim vas polako nemoj te bit grubi» poskidali su se ali kad je jedan izvukao kurčinu i ja sam se prepao imao je alatku 25cm.Jedan je uhvatio za ruke da se neopire dok su druga dvojica držala noge a taj kurati joj je prišao i stavio joj naglo vrisnula je» Auuuuugggghh bože jojjjjjjj polako idiote « malac joj opalio samar i rekao «Tišina» i počeo da je tako tuca brzo da sam mislio da ce umrijeti od vrištanja» OHH, OHHHHH jao šata mi djete radi samoo polako molim teee ohhhhhhhh kurcaaa ubijaš meee mali» ali mali nije prestajao samo je odjednom izvukao kurac i poprskao je po lici, ma kaki porskao zalio je . Mama je malo odahnula a vec je bio drugi na njoj» Ajde kujo digni malo tijelu da ti udjem lakse « mama ga je pokorno poslušala digla a malac je počeo da je jebe dok je mama vec pušila trećem decku koji je uzeo za kosu i trpao joj kurac usta . Gušila se od njegovog kurca a ovaj malac je vec svršio po stomako i ustao. Treći je prišao i rekao da se okrene i naguzi, što je i uradila , uzeo je ulje za sunčanje i poče joj mazat po šupku, počela se otimat i govorit» Sve radite samo to ne molim vas ne to» vec su je sva troica dobro drzala dok je mali pripremio šupak i svoj kurac namazao uljem i počeo da lagano ulazi svojim kurcem u njen šupak- vrištala je « Boliiiii polakoooooooo jojjjjjjjjjjjjj neee molim te aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh» da bi jedan decko stavio joj peškir na usta a ovaj počeo da je divlječki jebe tako da se mama više nije čula ali se grčila od bolavaaaa dok joj malac nije napunio guzu. Kad je svršio pomakao se i za četvrtog koji je jebavao tako nježno da pored svih bolova mama polako počela uzdista govoreći kroz plač» Tako dijete ti si fin samo tako bas si njezan jebi kad ti je bog daoo uhhh» , a ostali su se smijali na njene komentare, ali i mali je nakraju zasrao. Ubrzo je tako da sam bio siguran da ce brzo svrsit mama je dahtala kao i on naglo joj je zabio u nju i uhvatio rukama za butine i streso se ona je vrisnula» Ma ne idiote u mene ohhhhhh sta ti je « a malise samo nasmijao i prevalio .Sva četvorica su ležala kao i iscrpljena mama koja je pogledala u otvor na šataru i rekla oćeš i ti sad na šta sam joj odmahnuo glavom i rekao dosta ti je zavečeras. Ustala je tako jadno pokupila svoje stvari navukl kupaći i otišla do mora da se sapere. Dečki su mi zahvalili i pozvali nas i sutra naveče ali sam ih odbio jer sam rekao da idemo.
Nakon dva mjeseca mama mi je rekla idem danas ginekologu u drugom sa stanju» Onja mali je puno špricao , eto šta mi uradi» Malo sam se prepao ali kad se vratila i rekla da je sad sve ok bilo mi je lakse.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 8 Prosecna ocena: 4.8]
(Visited 7.035 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.