mart 29, 2024

Brzo i Iznenada

BiI

Desilo se to brzo i iznenada. Moja supruga Sandra je sa klincima otišla na Taru tog ponedeljka ujutro, ostavljajući me samog i slobodnog. Kako nisam imao nikakvih obaveza svratio sam na pivo sa kolegama sa posla i nakon treće ture se zaputio kući. Bio sam na ulaznim vratima kada mi je stigla poruka od Sandre.

“Zaboravila sam da platim Adrijani zadnje čuvanje klinaca. Nazovi je molim te i plati joj.”

Ispod teksta bio je broj Adrijaninog mobilca. Nazvao sam je čim sam pročitao poruku. Hteo sam da što pre završim sa tim i smislim kako da provedem usamljeničko veče. Pivo je još uvek radilo u mojoj glavi tako da se odlazak u kafić moga kuma Milana se jednostavno sam nametao. Dogovorio sam sa Adrijanom da se vidimo za sat vremena, što sam iskoristio da se istuširam i sredim za izlazak.

Adrijana je bila klinka iz komšiluka ali sam je retko viđao. Video sam je nekoliko puta u našoj kući, ali nisam mnogo obraćao pažnju na nju. Verovatno zbog toga što nikada nisam bio lolita tip. Bila je simpatična brineta, na prvoj godini pravnog fakulteta i to je bilo sve što sam znao o njoj.

Zvono na vratima je zazvonilo i ja ih otvorim. Bio sam prilično iznenađen onim što sam video. Tada sam po prvi put gledao na nju kao na privlačnu devojku. Adrijana je imala sve što jedna žena treba da ima. Stajala je nekoliko dugih sekundi preda mnom u plavoj majici sa tankim bretelama, koja je isticala njene lepe grudi. Ispod tankih bretela videle su se druge. Bile su nešto svetlije, plave i palile su maštu. Kosa joj je dopirala do polovine leđa, spušajući se u predivnim talasima. Nosila je naočare sa lepim okvirom i farmerice koje su isticale njene kukove i sjajnu, okruglu guzu. Pozvao sam je da uđe i osetio njen parfem dok je prolazila kraj mene. Mislim da sam u tom trenutku osetio onu uzajamnu privlačnost, onu od koje se nikada nisam odbranio. U ruci je nosila ranac i laptop u njemu.

Odveo sam je u svoju radnu sobu i ponudio joj kafu, što je prihvatila. Dao sam joj pare i seo za sto. Adrijana je spustila naočare na pola svog nosića i gledala me predivnim, malo zakošenim, braon očima, koje su njenom lepom licu davale blagu orijentalnu crtu.

“Htela sam da vas pitam nešto u vezi kompjutera. Ne radi kako treba.”

“Prvo nemoj više da mi persiraš.”, rekao sam i dodao uz osmeh, “Nisam ja baš tako mator. U čemu je problem?”

“Možda je lakše reći u čemu nije.”, odgovorila je i izvadila laptop iz ranca.

BiIPregledao sam ga i instalirao joj antivirusni program. Pustio sam da ga skenira pošto je bio pun virusa. Pitao sam se kakve to stranice Adrijana posećuje kada joj je laptop toliko zaražen. U međuvremenu sam se fokusirao na njen pogled preko naočara. Bio je to onaj pogled posle kojeg ništa ne pričate, već reagujete. Pozvao sam je sa moje strane stola i objašnjavao joj kako da sama uradi isto što i ja. Njena ruka se spustila na moje rame, lice joj je bilo tik do mojega i mirisala je fantastično. Ohrabrio sam se i spustio sam ruku na zadnji deo njene butine. Okrenula se prema meni uz predivan osmeh i šapnula:

“Mislila sam da nikada nećeš početi.”

Sklonio sam joj kosu sa uha i liznuo ga podižući ruku na njenoj butini na gore. Ustao sam i zagrlio je od nazad, osetivši kako se ukočila na momenat. Ljubio sam je po vratu i milovao je rukama. Prislonio sam je na svoju uzdignutu batinu i uhvatio je za sise. Adriajna je duboko disala i samo stajala kao ukopana. Pomislio sam tada da ću morati maloj da pokažem kako se to radi, potpuno nesvestan onoga što me je očekivalo. Zavukao sam joj ruku u farmerice, držeći je drugom za čvrstu sisu i slušao njene uzdahe. Uzdisala je tako jebozovno da sam jedva čekao da joj ga uvalim. Podigao sam joj ruke i skinuo joj majicu, otkrivši predivan, čipkasti grudnjak koji je zaklanjao njene fantastične trojke. Skinuo sam ga i oslobodio ih osetivši njihovu čvrstoću. Adrijana se uz uzdah okrenula, pokazujući mi lepe, ružičaste, krute bradavice, uokružene malim aerolima. Kleknuo sam ispred nje i obema rukama joj obuhvatio sise. Lizao sam joj bradavice naizmenično, uživajući u njenom mirisu i uzdasima. Otkopčao sam joj farmerice i okrenuo je prema stolu. Plesnuo sam je blago po guzi i seo na stolicu iza nas, ne puštajući joj dupe iz ruku. Adrijana se uvijala u guzila prema meni, ne prestajući da uzdiše. Već tada mi je bilo potpuno jasno da njoj nema šta da se pokaže po tom pitanju. Skinula je farmerice njišući izazovno kukovima i otkrila mi čipkaste gaćice u kompletu sa grudnjakom koji je počivao na podu. Nisam sačekao da izađe iz farmerica. Odmah sam spustio prste na njen pičić i počeo preko gaćica da radim njima, osećajući kako ih natapa svojim sokovima. Ustao sam i prislonio svoju alatku njenom međunožju, obuhvativši je oko struka. Okrenuo sam je sebi, podigao joj naočare na glavu i poljubio je. Ljubila se fantastično, strasno mi nabijajući jezik u usta. Otkopčala mi je pantalone i izvadila ga, obuhvativši ga obema rukama.

“Oh… Koliki je… Mmmm… Da…”, dahtala je.

Sisala mi je jezik i povlačila kožicu na dole nekoliko sekundi. Ugrizla me je blago za donju usnu i gledala me pravo u oči. Spustila se na kolena i prihavtila moj glavić tim predivnim usnama. Počela je da ga sisa kao profesionalka. Mislim da ništa nije moglo da me pripremi na ono što je usledilo. Pokušala je da ga zguta ali nije uspela. Zagrcnula se na momenat i nastavila da ga liže. Spustila mi je pantalone dok sam je blago tucao u usta, testirajući je koliko daleko je spremna da ide. Uhvatila ga je u korenu i dopuštala mi da ubrzam tempo i gurnem joj ga dublje. Spustila je ruku dole i pokušala ponovo da ga zguta, ali i tog puta bez uspeha. Nisam više mogao. Odvojio sam se od nje kako ne bi svršio. Nasmešila se znajući šta mi radi i okrenula se ka stolu isturivši svoju guzu ka meni. Povukla je gaćice prvo na gore, uvlačeći ih između guzova i potom ih spustia, isprativši sve to strastvenim uzdasima. Liznuo sam kažiprst i počeo da joj milujem anus. Okrenula se ka meni sa blaženim izrazom lica i nasmešila se. Gurnuo sam ga i počeo lagano da radim njime. Njeni uzdasi su postali glasniji. Radio sam prstom gurajući ga sve dublje i nekoliko sekundi kasnije ga izvadio. Pružio sam joj ga i ona ga oliže. Bio je to znak, signal, šta god, da su njene granice jako daleko.

Postavio sam je da sedi na stolu. Bila je potpuno gola i spremna. Rašilila je noge, zadižući levu i ja je smestim na moje rame. Njen izbrijani, uzavreli pičić, sa malim trouglićem kratkih dlačica iznad procepa mi je bio na raspolaganju. Smestio sam joj samo glavić i počeo lagano da je tucam, prodirući svakim ubodom sve dublje. Stenjala je sve glasnije, potpuno otvorena i pogleda uprtog u moje oči. Ubrzavao sam tempo uživajući u njenoj vreloj utrobi i njenim strastvenim kricima. Desnom rukom sam je uhvatio za butinu leve noge, a levom je ščepao za kosu na potiljku. Počeo sam žestoko da je jebem nabijajući joj ga do jaja. Adrijana je zavrištala i ja je uštinem za desnu bradavicu, pojačavajući njenu vrisku. Svršila je nakon nekoliko mojih uboda izvijajući se uz glasne krike. Nisam prestajao da je tucam i nekoliko sekundi nakon njenog orgazma, počela je ponovo brže i strastvenije da uzdiše. Tucao sam je mada sam se i sam bližio orgazmu. Počeo sam da mislim na neke budalaštine kako bih odložio svršavanje i gotovo da sam uspeo u tome. Bila je blizu novog orgazma kada sam ga izvadio. Nisam hteo da je napunim i morao sam biti oprezan. Razočarano je viknula ali se odmah nakon toga vratila u isto raspoloženje. Uhvatio sam je za raširene noge i privukao sebi. Liznuo sam joj pičić i spustio jezik na njen anus. Ciknula je od zadovoljstva i ja joj smestim jezik u pičić. Spustio sam se do anusa, liznuo ga i vratio se nazad. Adrijana se izvijala i stenjala, dok sam ponavljao putanju svog jezika. Doveo sam je ponovo na prag orgazma i tada sam prestao da je obrađujem jezikom. Uspravio sam se i natempirao ga na njen anus.

“O bože… Ohh…”, uspela je da prozbori.

Obuhvatila je svoje noge ispod kolena i privukla ih sebi, potpuno se otvarajući. Gurnuo sam joj ga polako, negde do polovine i počeo da je tucam. Nisam mogao dublje od polovine u tom položaju i pokušavao sam nekako da je namestim. Brzo sam odustao od toga i nakon nekoliko silovitih uboda svršio sam grčeći se celim telom. Punio sam je dok mi je odgovarala svojim orgazmom i mislim da je to bio jedan od onih orgazama koji se pamte. Svršili smo gotovo istovremeno. Nabijao sam se u nju još malo i izašao.

Hteo sam još toga. Odveo sam je u spavaću sobu i okrenuo se ka kupatilu. Oprao sam na brzinu svoju alatku i vratio se u sobu. Ariana je ležala gola na krevetu i smešila se. Okrenuo sam je i postavio je tako da joj glava visi na dole. Spustio sam svoju alatku do njenih usana i ona ga spremno prihvati. Tucao sam je u usta polu uzdignutim kurcem u nadi da će uskoro očvrsnuti. Osećao sam kako joj glavić prolazi kroz krajnike i kako grca povremeno, ali se nije ni u jednom trenutku pobunila. Postajao je sve čvršći, te sam ga izvadio i smestio svoja jaja na njene usne. Lizala ih je malo i tada sam osetio kako pruža vrat prema mom anusu. Pomerio sam se malo unapred i osetio njen jezik na njemu. Kurac mi se pretvorio u stenu istog trenutka. Počeo sam da prstima da joj milujem klitoris, dok je vrh njenog jezika prodirao tamo gde pre njega ništa nije. Osećaj je bio fantastičan. Njen vlažni jezik u kombinaciji sa toplim dahom činio je da gotovo poremetim pameću. Takvo nešto mi nijedna nije do tada nije priredila. Vratila je moju čvrstu batinu u svoja usta i nastavila da ga sisa. Njen pičić je lio potoke i bili smo spremni. Uspravio sam je i poljubio je.

“Lezi na krevet.”, rekla mi je.

Učinio sam šta je tražila i uzjahala me je smeštajući moju batinu u svoj pičić. Počela je da me jaši fntastično radeći kukovima. Bio sam u njoj najdublje do tada i užitak joj se jasno očitavao na licu. U jednom trenuku se osovila na stopala i nabila se do kraja. Kružila je kukovima i zavrištala u novom orgazmu. Tresla se čitavim telom i čvrsto je ščepala rukama svoje sise. Nekoliko sekundi kasnije skinula se i nagnula se ka meni.

“Hoću u opet guzu.”- rekla je.

Prihvatila ga je ustima i počela da se nabija na njega. Gledao sam u plafon trudeći se da skrenem sebi misli. Adrijana je jednostavno umetnica felacia i na kraju je ona meni pokazala neke stvari. Sećam da sam u tom trenutku pomislio, vrlo zlobno i džukački, kako bi Sandra mogla na časove iz pušenja kod nje.

Adrijana se naguzila i rekla.

“Hajde… I hoću posle ovde.”

Pokazala je prstom na svoje usne i ne moram vam reći da sam bio više nego sluđen. Gurnuo sam joj ga lagano u razvaljenu guzu i uhvatio lagani tempo, u nameri da što duže potraje. Spustila je ruku do svog pičića i pogledala me preko ramena, pojačavajući svoje krike. Moja desna ruka je bila oslonjena na njenoj čvrstoj guznoj polutki i povremeno sam je blago pljesnuo. Svidelo joj se to. Uhvatio sam je za ramena lagano ubrzavajući tempo. Svršila je ponovo uz glasne krike i spustila se čitavi telom na površinu kreveta. Zabio sam se u nju još nekoliko puta i izašao. Hitro sa okrenula i kleknula ispred mene. Širom je otvorila usta i ispružila jezik. Prvi mlaz joj je zalio desni obraz i rame. Drugi je već bio precizniji i završio je pravo na njenom jeziku. Progutala je to i uhvatila mi ga u korenu. Drkala mi je dok nije sve iscedila. Pokupila je prstima spermu koja joj nije završila u ustima i polizala je, dok sam ležao kraj nje i polako dolazio do daha.

Adrijana se obukla i otišla do kupatila da popravi šminku pre polaska. Vratila se nekoliko minuta kasnije sa osmehom na licu.

“Možemo ovo ponoviti ako hoćeš.”, rekla je.

“Hoću. Čujemo se sutra pa ćemo sve dogovoriti. Nije pametno da te komšije vide kako sutra dolaziš. Moram napraviti neki plan da uđeš neprimećena.”

“Naravno. Ni meni nije u interesu da se sazna za ovo.”

Tucao sam Adrijanu te sedmice još tri puta i neizmerno uživao. Na žalost, nije dugo trajalo. Naša se veza ugasila na isti način kako je počela.

Brzo i iznenada.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 8 Prosecna ocena: 4.1]
(Visited 1.815 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.