april 25, 2024

Brodska Avantura (Gay) 1. Deo

sladak momak na brodu

Pa, nisam mislio da ću ikada ikome ispričati ovu priču. Ja sam Branko, 32 godine u dobroj formi, mnogo plivam. U braku sa Mirom, koja nam je rodila blizance pre godinu dana. Mi smo oboje učitelji, sa tim da je supruga uzela trudničko.

Odrastao sam u ‘brodskoj porodici’. Tokom leta Mira i ja smo imali posao sa strane koji se bavio isporukom ili premeštanjem čamaca uz obalu. Najmanji je bio nekih 15 metara, a najveći do sada skoro 40m. Posao se dobro plaća i lepo je biti na zaista skupim brodovima.

Začeli smo blizance tokom oluje na predivnom putničkom brodu od nekih 20ak metara. Oboje imamo veoma dinamičan seksualni nagon. Nakon što su se blizanci rodili, bila mi je potrebna posada za transfer sa zapadne obale u luku na severu. Stariji par, prijatelji iz jahting kluba, predložili su Taru, njihovu dvadesetogodišnju ćerku.

Njene akreditacije u poslu bile su savršene iako je bila veoma mlada. Za mene je to bio samo posao, ali do kraja putovanja me je opasno zavela, i mi smo se jebali po celom tom brodu.

Ne, nisam rekao svojoj ženi.

Ali pošto je Tara diplomirala, meni je trebala ekipa za ovo leto. Tara je predložila svog mlađeg brata Sinišu. Šteta, prilično sam se navikao na Taru i golu vožnju čamcem uz jutarnje pušenje. Tara je to znala i nemilosrdno me zadirkivala. Bilo kako bilo, morao sam da isporučim jahtu pa je Siniša dobio posao.

Pošto je Mira bila na trudničkom uz svega 50% plate, trebao nam je novac. Bio sam u glavnom salonu kada sam osetio da se brod pomera od nekoga ko dolazi. Siniša je bio mlađa, muška verzija svoje sestre. Ne privlače me muškarci, ali ovaj mladić je bio prelep.

Nosio je šorts i majicu bez rukava. Moje visine, plivačke građe, zategnutih trbušnjaka, širokih ramena. Smeđa izbledela kosa i plave oči koje su gutale dušu. Ovaj klinac mora da ima nekoliko devojaka, a njihove mame verovatno takođe bacaju na njega.

“Dozvola da se ukrcam kapetane?”

Pružio sam ruku, “Odobreno i nema potrebe za tolikim formalnostima. Ja sam Branko.”

“Siniša, Tara je moja sestra.”

“Vidim sličnost.”

Uputio mi je blag osmeh, “Da, ali njene sise su veće.”

Koliko mu je rekla?- Odmah sam se zapitao.

Siniša se nasmejao – “Da.. Izvini. Sestra i ja mnogo ličimo i to je svima jasno. Koristim često tu foru da bih se zajebavao sa ljudima.”

“Pa, uhvatio si me nespremnog. Elem… Moramo da krenemo za sat vremena. Spremi svoju opremu i čekaj me na mostu.”

Deset minuta kasnije, Siniša je došao. “Rezervoar za gorivo je pun, ulje i tečnosti dobri na motoru. Rezervoari za kanalizaciju i sivu vodu su prazni, rezervoar za vodu pun. Kaljužne pumpe rade.”

Još nisam tražio da uradi nijednu od tih stvari. Ovo će biti dobro putovanje, ali neobično ometajuće. Nisam mogao da prestanem da gledam ovog momka.

“Opa… Profesionalac vidim, hvala ti. Preuzeo si vođstvo u tome. Impresioniran sam. Hajde da krenemo.”

Ako je lepo vreme, volim da istrčim u more. Priobalje je lepo, ali morate obratiti više pažnjena samu plovidbu. Ovaj brod ima dva v-12 dizela i auto-pilot. Nosio sam šorc bez majice ili donjeg veša. Tara mi je nabavila kupaće speedo gaće i to je bila moja uniforma na našim putovanjima; osim kad ih nije povlačila da bih je jebao. Nisam mislio da će biti prikladne za ovo putovanje.

Siniša se popeo na merdevine i ponovo me iznenadio. Imao je crni speedo na sebi. Nisam mogao a da ne pogledam u njegovo međunožje. Izgledao je kao da ima lep paket. Brzo sam se vratio u njegove oči. Slegnuo je ramenima.

“Nisam želeo da ovo oblačim u marini, kontao sam da vam neće smetati ovde. Volim da potamnim što je više moguće.”

„Siniša, pravila za čamce su „šta se desi na talasima, ostaje na talasima“. Nosit šta god želiš. Mogu sam ovde nekoliko sati. Idi opusti se, možeš da me zameniš posle ručka.”

Umesto da pronađe komad palube, Siniša se ispružio na kauču, pored cerade. Imao je malu flašicu i natrljao ulje svuda pre nego što je stavio peškir ispod sebe i zavalio se. Razgovarali smo. Imao je samo osamnaest godina, trebao je krenuti na faks na jesen. sladak momak na brodu

Tara mi je pričala o porodici, spominjala ga, ali nikada nije dala mnogo detalja. Siniša je bio mnogo bolji učenik i dobijao je punu pažnju. Razgovor je postao malo ‘odrasliji’ i podelili smo priče.

Kao što sam i pretpostavio – Imao je nekoliko devojaka. Trenutno nije bio u vezi jer je njegova devojka saznala da ga deli sa svojom majkom. Oboje smo se nasmejali zbog toga. Rekao sam mu da sam ljubomoran. Imati blizance je iscrpljivalo Miru i život u krevetu je za sada bio prilično dosadan.

Siniša me je pitao koja je moja najveća seksualna avantura. Ispričao sam, u grafičkim detaljima, kako sam na jednom događaju tokom studiranja upoznao ženu jednog profesora, u četrdesetim godinama. Zamolila me je da plešem sa njom. Rekao sam mu kako sam se osećao blizu njenog vijugavog tela, kako se pritiskala uz mene. Kako je gurnula svoje međunožje u moju izbočinu.

Sve sam ispričao, ponovo proživevši sjajan trenutak. Nastavio sam, imao sam njen broj. Otišao sam do njihove kuće. Ona je otvorila vrata u prozirnom ogrtaču. “Pređimo na pravu stvar.” Ona je rekla.

Bacio sam tada pogled. Siniša je bio tvrd. Glava njegovog kurca zaglavila se iznad struka speedo gaćica. Činilo se da ga nije briga. Ruka mu je ležala na butini, prsti blizu te masivne izbočine. Nisam mogao da skrenem pogled ali nisam mogao da razumem zašto. Ispričao sam, u grafičkim detaljima, kako me je ova udata žena skinula i na kolenima sisala moj kurac dok joj nisam svršio u usta.

Ustajući, gutajući, rekla je: “Sad ćeš duže izdržati tucajući me.”

„Dakle Siniša, pazi. Ja sam u kući ovog profesora, u njegovom krevetu. Njegova žena stoji na sve četiri ispred mene okrenuta prema otvorenim vratima. Rukama sam stezao njene kukove. Dok je tucam ona zavija ‘jebi me, jebi mi pičku jače!’ Mislim da neće biti bolje od ovoga, a onda je njen muž, profesor engleskog, stao pred vratima i gleda nas!”

„Nemoj stati!! Ona viče.

“Mislio sam da sam gotov. Ali profesor, štreber, mršavi tip, gleda nekoliko sekundi, a onda uđe u sobu. Pretpostavio sam da će da me opajdari po faci. On prilazi svojoj ženi, spušta pantalone i gura kurac u njena gladna usta!!! Nisam mogao da verujem. Ispostavilo se da je cela stvar bila nameštaljka. On i ja smo je jebali celo popodne. Jebali smo je u obe rupe istovremeno! Fakultet je bio dobar nakon toga.” jebe mu ženu zajedno sa njim

Proživljavanje priče i meni je ‘teško’ palo. Siniša je imao prste koji su mu samo trčali gore-dole. Okrenuo sam se da me vidi u istom stanju. Nažalost, pomorski radio je zacvilio. Čamac u nevolji. Odgovorio sam i krenuli smo tim putem, iako je bio udaljen par kilometara. Siniša je ustao i uzeo drugu kapitensku stolicu. Posle dvadeset minuta, primorci su obavestili da su na mestu događaja.

Vratio sam se na kurs a Siniša je otišao ispod. Hteo sam da masturbiram. Pričanje te priče je sve to vratilo, plus drugi put kada sam ih posećivao. Bio sam prilično siguran da je Siniša dole i brinuo o svom kurcu, ali nisam želeo da budem uhvaćen.

Zašto je moj kurac tvrdo zamišljao ovog momka na krevetu golog, kako ga drka kurac? Odmahnuo sam glavom da razbistrim misli i vratio se vožnji čamca.

Siniša je došao, tačno po rasporedu, da me zameni. Još uvek je bio u tom malom crnom speedo-u. Razgovarali smo nekoliko minuta. Znao je naš kurs. Spustio sam se u glavnu kabinu, ispod salona da dremam.

Skinuvši šorts, legao sam na kraljevski krevet, go. Dok sam zamišljao Sinišu u njegovom kupaćem, moj kurac je rastao. Odoleo sam nagonu za samozadovoljavanjem i očistio um od vizija mog lepog člana posade sa njegovim pospanim plavim očima i raščupanom izbledelom, smeđom kosom. Zaspao sam sa erekcijom.

KRAJ 1. Dela

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 8 Prosecna ocena: 4.8]
(Visited 3.288 times, 3 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.