april 30, 2024

Srednjoškolska Lepotica 7. Deo

jebanje na otvorenom sa jebačicom

Probudio sam se uz osećaj Suzaninih usana na mom kurcu, u svetlu pred zoru što je dovelo do još jedne nežne seksualne sesije..
***
U dve nedelje škole koje su preostale, Suzana i ja smo četiri puta ponovili našu rutinu u gimnaziji, zamalo da nas uhvate poslednji put, kada je neko ušao da uzme nešto iz skladišta. Samo su police sa zalihama sakrile naša gola tela od otkrivanja, ali orgazam koji je Suzana imala nakon što je osoba otišla jasno je dao do znanja da ju je ta scena dodatno uzbudila.

Tokom leta smo nastavili našu burnu vezu, konstantno se jebali. Jednog dana otišli smo na pešačenje lokalnom stazom koja je vodila u planine, i preko do vrha ogromnog vodopada. Nisam sumnjao da će nam biti ekstra, posebno kada sam video šta Suzana nosi na sebi.

Pripijen, rastegljiv crni šorc, kakve nose odbojkašice, koji je jedva pokrivao njeno neverovatno dupe, čineći da joj noge izgledaju duže nego inače. Gore, žuta majica uz kožu, i to je to. Bez grudnjaka. Sa kosom skupljenom u rep i sa rancem na ramenima, trebalo bi da bude dugo pešačenje.

Staza je bila dobro obeležena, pa sam je pustio da vodi, što mi je dalo priliku da gledam njeno dupe kako se pomera ispred mene. Koliko god da su joj grudi bile fantastične, njeno dupe je bilo skoro jednako zapanjujuće. Ona je, naravno, znala da gledam, i obukla se u skladu sa tim.

Stigli smo do račvanja staze, dobrog mesta za predah. Bio je veoma topao dan, tako da se dobro oznojila, natopila je majicu i učinila je providnijom. Kada se okrenula i ispustila svoj ranac, mogao sam da vidim koliko je providan prednji deo. Njene bradavice su se jasno videle i nisam mogao da ne obliznem usne pri tom prizoru. Suzana mi je prišla u zagrljaj.

„Vidim da ti se sviđa moja odeća“, nasmejala se, prislonivši usne na moje, a svoje prelepe grudi u moja telo. Bili smo sami, tako da nisam pokušao da obuzdam svoje lutajuće ruke, jednom hvatajući njeno čvrsto, mišićavo dupe, a drugom milujući njene masivne sise. Njene usne nikada nisu napustile moje, a ja sam zatekao kako me prodire njen strastveni jezik. Naše disanje se ubrzalo, u skladu sa našim nivoom uzbuđenja. Zastenjala je, konačno se otrgnuvši.

„Bolje da krenemo, ili ću te pojebati ovde“, rekla je smešeći mi se. “Mora biti negde udobnije… i manje strmo….”

„Da ima mesto na vrhu vodopada“, odgovorio sam. “Desno, preko mosta, a onda samo pratimo stazu. Ima jedno mesto na dvadesetak minuta odavde koje je dobro za ručak.”

Suzana je klimnula glavom, zgrabila svoj ranac i krenula. Za gradsku devojku bila je odličan planinar. Te dugačke ‘plesačke noge’, tako dugačke, snažne i vitke, lako su pokrivale teren. Bio sam toliko zauzet posmatrajući njeno dupe, da nisam primetio da je navukla prednji deo svoje majice preko glave, naslanjajući je iza vrata, tako da je u suštini bila u toplesu.

Ovaj deo staze je vijugao gore-dole, prelazeći greben kroz područje sa velikim drvećem. Ovde je bila hladovina, a staza je bila šira, pa smo češće hodali jedno pored drugog. Imala je osmeh na licu, osećajući moje oči na njenim golim, poskočnim grudima i visokim, uspravnim bradavicama.

Stigli smo do vidikovca, gde sam mislio da ćemo ručati, spuštajući se sa staze i niz liticu nekoliko metara. Okrenuo sam se da joj pomognem da siđe, gledajući njene divne sise kako se tresu dok mi je skliznula u zagrljaj. Odbacila je ranac i skinula majicu preko glave.

“Vau!” dahtala je, izlazeći na platformu. Pogled je oduzimao dah. Nasmejao sam se, gledajući podjednako zadivljujući pogled na njenu zakrivljenu figuru, siluetu na jarkom suncu. Pogledala me je krajičkom oka i pocrvenela.

“Oh, misliš na taj pogled? Da, zaista posebno, zar ne?”

Bilo je divno. Vidik je bio izuzetan, gledao na vodu, planine, drveće… Gledao sam preko vode, pa sam tek kada je prišla pored mene primetio da je sada gola, osim svojih planinarskih čizama. Položila je majicu i šorts na sunce da se osuše, ili je bar tako rekla, ali znao sam za njenu naklonost prema javnoj golotinji.

“Pa, šta će biti? Ručak ili… ‘Ručak’?” upitala je, nagnuvši kukove u stranu.

„Hmmm, možda ovo drugo, ako se slažeš?“

Kao da želi da potvrdi svoj stav po tom pitanju, spustila je lepu zadnjicu na jastuk od mahovine i zavalila se, široko raširivši noge. Iskrivila je prst prema meni, pozivajući me bliže. „Gladna sam“, zakikotala se.

Kada sam bio u dometu, Suzana je ispružila ruku, izvlačeći moj tvrdi penis, i gutajući ga u svoja vlažna, topla usta. Njenom uživanju u javnoj golotinji i seksu sa rizikom da bude uhvaćena, pridružilo se i uzbuđenje seksa sa istinskom merom fizičke opasnosti. Ovo nije bilo mesto za nesiguran položaj, a ugrožena koordinacija koja je često pratila orgazam mogla bi se pokazati više nego samo sramotnom. sisanje kurca na planini

Bila je zadovoljna što je moj penis spreman za akciju, i dovoljno podmazan, pa me je pustila i nastavila da leži na mekoj, sunđerastoj mahovini, ponovo podižući noge u mom novom omiljenom položaju, koji je bio standard za nas od naše prve zajedničke noći. Njena pička je bila klizava od znoja i sokova, blistala je na suncu koje nas je udaralo.

Uputila mi je svoj najlepši zavodljivi osmeh. Pažljivo sam kleknuo na mahovinu, postavljajući svoju erekciju obloženu pljuvačkom na njenom predvorju sa debelim usminama, spreman da je još jednom probijem. Naš seksualni život je postao legenda, barem među mojim prijateljima, a čak je i Tanja digla ruke u znak predaje. Sa obzirom na stvari koje smo delili, to je mnogo govorilo.

Nagnuo sam se, polako razdvajajući njene usmine, i osećajući kako mišićna ovojnica glatko klizi celom dužinom moje osovine sve dok se naše stidne kosti nisu srele. Suzana me je nedavno obrijala da bi se slagao sa njom, proces koji sam joj u početku nerado dozvolio da obavi. Sada sam bio oduševljen senzualnim kontaktom kože na kožu koji mi je brijanje omogućio… i to je učinilo da moj kurac izgleda još veći!

Sa mojim penisom zakopanim duboko u njenoj pičkici, oslobodila je zglobove, ostavljajući ih na mojim ramenima, i omotala ruke oko mog vrata, vukući moje usne prema svojima za strastveni poljubac. Dao sam joj nekoliko kratkih uboda u pičku, snažno pritiskajući njen klitoris.

“Jebote, kako je lepo!” Progunđao sam, nežno sondirajući njenu picu. jebanje na otvorenom sa jebačicom

Suzanini krici veselja odbijali su se od litice i leteli preko doline ispod. Svršila je brzo, kao i ja, verovatno zbog potencijalnog faktora smrti. Posle smo ručali, a Suzana je gola sedela na mahovini dok smo jeli, puštajući da sperma polako curi iz njene pice.

„Žao mi je što sam bila tako glasna“, rekla je stidljivo. „Situacija me je jednostavno pogodila i izgubila sam kontrolu.”

Sve što sam mogao je da se nasmejem.

***
Bilo je još nekoliko avantura u našoj budućnosti, ali sam počeo da se osećam manje emotivno vezan za nju. Nema sumnje da je seks bio izvanredan, ali nije bio dovoljan. Kažu da je seks kao kiseonik; njegov značaj raste kako ga dobijate manje. Pa, dobijao sam ga u izobilju, pa sam uprkos Suzaninom neverovatnom telu i spremnosti da ga podeli sa mnom, počeo da tražim stvari kojih u našoj vezi nije bilo u izobilju.

Bilo je dosta požude, ali ne i ljubavi, i to je ono za čim sam žudeo.

Udaljili smo se, ali smo se rastali sa dovoljno vrućih, znojavih, spermom natopljenih uspomena da traju ceo život. Ona je postavila merilo za sve moje naredne veze i bile su mi potrebne godine da pronađem partnera koji je nadmašio nju. Kada jesam, oženio sam tu ženu.

Možda ću jednog dana pričati i o njoj. Za sada, od mene toliko.

KRAJ!

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 4 Prosecna ocena: 5]
(Visited 2.555 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.