mart 29, 2024

Drndanje u javnosti

Od početka naše veze primećivao sam Kaćinu nezasitu želju za mojim kurcem, a verovatno i za bilo kojim drugim. Postoji mnogo žena koje jednostavno obožavaju naše kurčeve, i navučene su na njih. Volim svoju ženicu jer ne krije svoju ljubav prema našem drugaru, već i previše to pokazuje. Voli da me uhvati za kitu preko šorca, pantalona, gaća, gde god se nalazili, pa me je tako sto puta mazila po mudima u prisustvu najboljeg ortaka, kuma itd. Dok je kum imao ribu, čak su nam i drkale zajedno, da vide koji će pre da svrši, ali to je druga priča. Jednostavno ta situacija kada je neko može uhvatiti na delu, i primetiti, nju strašno pali, a Boga mi i mene. A kako da se iskuliraš kada ti devojka uhvati kitu u javnosti…

U autobusu je čest slučaj da mi ga uhvati, mazi glavić, ili trlja. Naravno kada nemamo direktne poglede u nas, kada je polu prazan autobus. Tada sam obukao trenerku jer smo išli na Adu da vežbamo. Ona bi išla da trči a ja malo da vežbam na spravama. Ispod trenerke nisam nosio gaće, nosim ih isključivo samo na farmerke, kod ostalih stvari volim da mi bude slobodan, da mlatara. Seli smo predposlednji red u busu, dok su sledeći bili dva sedišta ispred nas. Retko sam je ja terao da me hvata za kitu, jedino u slučaju da pregorim pa želim njen dodir. Muškarci će se složiti da je osećaj kada vam devojka drži kitu u rukama fenomenalan. Ubrzo me je uhvatila za kitu, malo jače, stegnuvši ga. Ja sam malo poskočio sa sedišta i pogledao je. Nasmejao sam se. Kako sam nosio trenerku, mogla ga je uhvatiti celog. Još uvek mlitava kita ispunila je njenu šaku. Krenula je da ga mesi i steže. Ustao je za čas, ispunjavajući prostor koji je u trenerci inače bio rezervisan za njega. Sada ga je obrglila, dok je palcem masirala glavić. Uživao sam. Gledao sam kroz prozor ali ništa nisam video. Mislio sam na svoju kitu, kako Kaća to dobro radi. Kružila je svojim palcem po vrhu glavića, trljajući trenerku u krug po vrhu kurca. Osetio sam da je glavić ovlažio malo i namokrio trešu u predelu njenog palca. Nastavila je sa kružnim masiranjem kite. Jebeno dobro to radi. Nesvesno sam ispuštao prigušene zvuke stenjanja, ali se niko nije obazirao na to. Kurac mi je pulsirao, dok je glavić hteo da pukne. Malo mi je falilo da prsnem, što je ona uvidela i sklonila palac, gurajući ruku pod trenerku. Osetio sam njenu hladnu ruku na mudima, i prijalo mi je. Spustila je ospod kurca i svojim dugim noktima češkala dlakava jaja. Jaja su nabrekla u momentu, u želji da se isprazne. Glavić je vapeo za nastavkom ali ga je ignorisala. Hteo sam sam da nastavim sa masiranjem ali sam se uzdržao. Na sledećoj stanici je ušao dečko, mlađi, oko osamnaeste i krenuo ka nama. Kaća nije vadila ruku iz treše, a ja nisam reagovao. Prošao je pored nas snimivši njenu ruku na mojoj kiti, ali je ignorisao sve to. Seo je iza nas dijagonalno, tako da je imao pogled na moju kitu. Kaća ga nije ni pogledala, već je samo češkala moja jaja puna sperme. Gledao sam krišom u dečka koji je isto tako krišom gledao prema mojoj treši. Ženica je izvadila svoju ruku, i opet ga obgrlila preko trenerke. Jednu ruku je vratila ispod, navukla kožicu preko glavića, i opet izvadila. Krenula je da trlja trenerku o moj kurac, nadrkavajući ga. Ovo je bio vrhunac, te više nisam mario na lika iza nas. Mislim da je mali i sam drkao. Trljala je i nadrkavala ga sve jače, a ja sam video da je vrk trenerke na mojoj treši ponovo mokar. Navlačila je trešu preko mog kurca, izazivajući mnogo dobar osećaj. Uvek mi je bilo senzibilnije drkanje kada sam imao nešto preko kurca, dal trešu, šorc, njene gaćice, ili mrežaste čarapice… Sada sam već glasnije stenjao, što je jedna starija gospođa čula, okrenula se i pogledala u mene. Nekako sam prikrio uzbuđenje, praveći se lud, pogledao sam je u oči. Vratila je pogled, ustala i premestila se par sedišta ispred. Okrenuo sam se ka Kaći i gurnuo joj svoj jezik u usta, gurajući ga i muljajući s njim po njenim ustima. Kita je puslirala i bila pred erupcijom. U ekstazi sam. Sve je jače nadrkavala moju kitu, a ja nisam vadio jezik iz njenih usta. Pljuvačka se slivala niz jezik u njena usta. Mešao sam je sa njenom. Stresao sam se i grčio, da bi odjednom nekontrolisano krenuo da prskam. Nisam stigao odmah da izvadim kitu pa sam delimično napunio trešu spermom, a nešto malo je završilo na sedištu ispred nas. Kaća je prevlačila kožicu preko sad golog kurca, cedeći poslednje kapi sperme, koja je padala na pod autobusa. Poljubio sam je još jednom, i pogledao u trešu. Bilo je dosta sperme unutra, krenula je prstima da je skuplja ali je dečko koji je sedeo iza nas ustao, krenuo ka izlazu, a u prolazu nam pružio papirnu maramicu. Kaća se samo nasmejala i uzela maramicu, a ja sam ga bledo pogledao. Kratko je i mene pogledao namignuvši mi, pa još jednom razmenio pogled sa mojom umazanom kitom. Bila je to ona muška podrška “Svaka čast!”. Kaća je već brisala trešu i moju kitu. Ipak je ostala treša na par mesta mokra, ali boleo me je kurac, ja sam uživao. Kaća je uvek znala da me izludi, a pogotovo moju kurčinu. Kada smo silazili bacio sam pogled na mesto gde je klinac sedeo. Pod ispod je bio prekriven spermom. Kaća je pogledala u mene i nasmejala se. Kada smo izašli samo je dobacila: “Volim kada ste mi vi muškarci zadovoljni”. Lupio sam je po guzi, zagrlio i nastavio da hodam. Nekolicina njih je bacila pogled na moju trešu u predelu kurca. Ništa strašno.

Drugo iskustvo koje ću vam ispričati je iz Mekdonaldsa kod Fontane. Redovno smo zajedno išli u Mek, i nije inače imala naviku da mi tu drnda kitu zbog mnoštva dece koje se vrzma okolo. Ali jednom smo se zadesili u njemu negde pre ponoći i seli u uglu na spratu, tako da nas niko nije video, ili smo mi barem tako mislili. Verovatno postoje kamere ali Kaća nije marila na njih, po ko zna koji put uhvatila je mlitavu kitu, gnječivši je. Ja sam nastaio da jedem svoje čizburgere. Nosio sam zeleni šorc koji mi je bio za fudbal inače, naravno bez gaća ispod. Mnogo je jak osećaj kada vam kita lebdi i mlatara u svojoj slobodi, a u ovakvim slučajevima laka za rukovanje. Brzo ga je nadrkala i kurčina je već stajala uspravno, zategnuvši šorc. Krenula je kao i uvek da navlači porc preko njega, nadrkavajući ga rukom. Hranio sam je svojim čizom pošto joj je ruka bila zauzeta. Drugom je uzimala pomfrit i jela uzastopno. Uživao sam kao i uvek. Osećao sam se kao kralj, što je moja ženica uvek od mene i pravila. Uvek je davala sve da ja budem zadovoljan. Nakon par minuta je navukla moju nogavicu na gore tako da je kita ispala iz šorca. Bio je crven i nadrkan, spreman za erupciju. Hranio sam Kaću čizburgerom, ali sam imao neverovatnu želju da je nahranim kurcem. Mislim da je i ona imala iste misli. Drkala je golu kitu, mlatarajući je gore dole. Uzdisao sam, nekako žvakajući svoj čiz. Glavić je ispuštao sluzavu tečnost. Kaća je ni manje ni više pomfritom pokupila to sa glavića i ubacila u usta. Smeškala se, a i ja sa njom. Drndala je kurac, skupljajući sokove sa njega. Kečap joj nije trebao. Pojeo sam svoj čiz i sada se samo uvalio, gledajući kako uživa u svom pomfritu. Disao sam jako i glasno, grčeći prste na nogama. Bio sam pred svršavanje. Zabacio sam glavu unazad i zažmurio. Osećao sam mlazeve vrele sperme kako izleću iz mene. Kaća je nastavila sa nadrkavanjem. Kurac mi je pulsirao izbacujući sve iz sebe. Polako me je bolelo njeno nadrkavanje, kada više nije bilo ništa u njemu, ali je nisam prekidao. Pustila ga je ubrzo i poljubila me. Uhvatio sam levom rukom kitu, a desnom uzeo malo pomfrita, skidajući sa njim nešto sperme sa glavića. Nasmejao sam joj se i rekao “Kaži aaaaaa!”. Uradila je kako sam želeo, i gurnuo sam joj krompir preliven spermom u usta. Zadovoljno ga je sažvakala i još jednom me poljubila. Prešao sam rukom po glaviću skidajući ostatke, i vratio šorc. Na podu ispod nas se ocrtaval
a linija sperme, razmazao sam patikom. Kaća je oblizavala moje prste na desnoj ruci.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 1 Prosecna ocena: 5]
(Visited 635 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.