april 19, 2024
wink

Prije svega moram napomenuti kako je sve dolje napisano čista fikcija i maštarija. Nadam se da ćete uživati u čitanju kao što smo moj prijatelj i ja uživali u njezinom nastajanju….

Došao sam poslom u Zadar. Odseo u jednom lepom hotelu blizu starog dela grada, blizu Poluotoka, kako se to zapravo zove, te odmah krenuo na sastanke koji su mi predstojali. Kasnije popodne, po završetku mojih obaveza, neko vreme sam proveo sa poslovnim partnerima i zatim se vratio u svoj hotel.

Ležao sam na krevetu, misli lutaju tamo-amo i tad mi pade na pamet, da ovde u Zadru imam nekakvu daleku rođaku. Prošlo mi je kroz glavu da joj se javim. Pa šta pomislio sam, što bi se javljao, nisam je video skoro 30 godina, praktično se i ne poznajemo. Ni sam ne znam zašto, rešio sam da pronađem njen broj i da je pozovem. Pozvao sam telefonom javio mi se prijatan ženski glas, koji isprva nije znao o kome se radi, jel kao što rekoh, bili smo daleki rođaci plus ogromna vremenska distanca. Bila je to ona, moja rođaka Nataša, sa tipičnim dalmatinskim akcentom, vrlo lepom i prijatnom bojom glasa. Kad je shvatila sa kim razgovara, uzviknula je ”ajmee”, što je meni bilo vrlo simpatično, nesvakidašnje. Čini mi se da sam ja bio poslednja osoba koju je očekivala da će čuti, tog popodneva kad je podigla telefonsku slušalicu. Još kad sam joj saopštio da sam u Zadru, te da imam nešto malo slobodnog vremena i da bi mogli da se vidimo, ako joj obaveze dozvoljavaju, opet je u zvučniku slušalice odjeknulo ”ajmeee”! Pozvao sam je na večeru, naravno sa suprugom. Zahvalila mi se i pozvala da ja posetim njih, pošto ona i njen suprug nisu u mogućnosti, da izađu, jel nema ko da im pazi na decu. Prihvatio sam poziv, seo u taxi, odvezao se na adresu.

Posetio sam ih te večeri u njihovom stanu. Rođaka Nataša je od one klinke koju sam zadnji put video pre ravno 30 godina, prerasla u pravu pravcatu zrelu udatu ženu, sa mužem, dvoje dece i svim ostalim pratećim detaljima, koji čine porodični život. Proveli smo prijatno veče u ćaskanju, o svemu i svačemu, ili bolje reći u upoznavanju, jel se praktično nismo poznavali. Vreme je prosto proletelo.

Bio sam pun pozitivnih utisaka. Pozdravili smo se, jel je već bilo kasno, te krenuh put hotela. Na rastanku sam na njihovo insistiranje obećao da ću se i sledeći put javiti kad dođem poslom u Zadar. Vratio sam se do hotela, pa sutradan kući.

Kad me nazvao, predstavio se ko moj daleki rođak kojeg nisam vidjela, a barem 30 godina, mislila sam da se zeza neko samnom. Ali onda sam se uvjerila da ipak nije šala, da je ipak – on. Pozvao nas je na večeru, ali bilo je prekasno da tražim baka servis, pa sam ga pozvala doma. Bila sam baš znatiželjna…Pa to je ipak Marko – rođak za kojim su ludovale sve moje prijateljice a ja sam jedva samoj sebi tada priznavala da u meni budi najluđe osjećaje, one o kojima ću više saznati tek koju godnu kasnije…

Sve u svemu, Marko je bio tu, skoro pred vratima, a ja sam ga željela dočekati u što boljem izdanju, a opet da se ne skuži da sam se kao posebno sređivala. Ta večer bila je neočekivano opuštena…vratila sam se u svoje djevojaštvo….Marko je postao čovjek, uspješan u svojem poslu..stručnjak, a opet onako jednostavan i bez puno suvišnih riječi. Dao mi je do znanja da mu se sviđam…ili sam ja to sebi u svojoj ludoj glavi umislila…ili sam imala veliku želju osvojiti nekoga nakon toliko bračnih godina……..ne znam…ali nije me ni briga…nešto se dogodilo u meni…a moja intuicija (koja je jako dobra i gotovo nikad ne zakazuje) govorila mi je da je i Marko vidno uzbuđen mojom pojavom. Sve je to bilo super i zabavno, samo da muž ne skuži……ali on je s njim vodio razgovore o poslu, sportu…glazbi, ne tako davnoj povijesti…..nije previše pozornosti obraćao na komunikaciju Marka i mene…to mu je bilo normalno…pa ipak smo rođaci koji smo skupa provodili sva ljeta našeg djetinjstva…sve nevino……..hmmmm…..

Sve u svemu večer je brzo prošla u ugodnom druženju…Marko je otišao u svoj hotel na spavanje, sutra putuje kući…ali vraća se uskoro. Ponovno poslovno..ali onda ćemo imati vremena za više druženja…za neki izlazak. Obećali smo mu pokazati grad koji se u zadnjih dvadesetak godina jako puno promijenio….

Kroz nekih mesec dana našao sam se ponovo u Zadru. Naravno po završenim obavezama sam pozvao Natašu i njenog supruga na večeru, u neki restoran po njihovoj preporuci. Želeo sam da im uzvratim barem na neki način, za prijatno veče koje su mi upriličili prilikom moje prve posete u njihovom stanu.

Dogovorili smo se da se nađemo u jednom restoranu u centru grada oko 8 naveče. Stigao sam nešto ranije, taman sam imao vremena da popušim jednu cigaretu te sam ih sačekao pred ulazom. Tačno u 8 sati pojavili su se pred ulazom u restoran. S tim što me je Nataša, vrlo prijatno iznenadila svojim večerašnjim elegantnim sexy izgledom. Večernja crna haljna skrojena baš po njenoj meri, pokrivala je fantastično oblikovanu guzu, koja je bila više nego inspirativna, za neke bezobrazne misli. Jake butine i lepi listovi. Duboki deholte, na crnoj haljini kratkih rukava, omogućio mi je da primetim njen crni prozirni grudnjak. Grudi u njemu, kao dve breskve, koje staju u šaku. Lepo oblikovane našminkane usne, osmeh na trenutak srdačan, a na trenutak bezobrazan. Onako bezobrazan kao da je upravo fantastično svršila, pa se zadovoljno osmehuje. Kosa raspuštena, lice lagano našminkano, usne crvene. Dok ulazimo i gledamo koji stol da odaberemo, ja nekako ne mogu da skinem pogled sa Nataše.

Prošlo je nekoliko tjedana od Markove posjete. Počeo mi se vrzmati po glavi. Taj njegov pogled…..izravno u oči, bez okolišanja, čvrsta odlučnost u njemu…..stas, koji odaje čovjeka u 40-ima koji drži do sebe, onako zgodan, visok, prosijede kose, tamnih očiju..sve više je unosio nemir u moju glavu…..u svojoj svakodnevici, uhvatila sam samu sebe kako mi misli sve češće bježe Marku..počela sam maštati……ko po definiciji iz Cosma…….nakon 5,6 godina braka treba vam osvježenje……i meni je stiglo……….kao paketić u Markovom obliku….samoj sebi sam bila smiješna….ali misleći na Marka usne su mi se vlažile…zjenice postajale blistavije, bradavice kruće..guza isturenija a stas uspravniji……..sva sam nekako bila drugačija..jebozovnija samoj sebi…..i nisam to zatomljavala u svojoj nutrini..nego sa svjesno pokazivala…..čak su i moje prijateljice primijetile promjenu i zezale me uopće ne pomišljajući da bi se baš meni – ”gospođi Savršenoj” moglo dogoditi nešto tako naizgled banalno – drugi frajer….ali ja sam se samo zagonetno smijuljila.

Seli smo za stol za četvoro, njih dvoje sa jedne, a ja sa druge strane, preko puta moje elegantne rodjake.

Bilo je fino, večerali smo ribu, pričali uz dobro crno dalmatinsko vino, tako da je vreme i ovaj put prosto letelo. Moram da napomenem da se i prilikom našeg prvog susreta, između mene i Nataše, osetila nekakva, pozitivna energija, nekakva hemija, neka vrsta odličnog razumevanja, što mi je večeras bilo definitivno potvrđeno.

Gledam je, kao nehajno, trudeći se da budem što diskretniji, dok vodim prijatan i srdačan razgovor sa njenim mužem. Jebozovna je ova moja rođaka, ovako doterana, ima u njoj i njenom ponašanju neke provokacije, nečeg što me pali, i to ne samo mene već i nekolicinu drugih gostiju, koji su je diskretno gledali. Na trenutke me gleda tako bezobrazno i provokativno kao da zna šta mi je u glavi i o čemu razmišljam. Njenom mužu je razgovor o poslu koji obavljam u Zadru toliko interesantan, da mi je savršeno jasno da ni jednog trenutka čoveku nije ni na kraj pameti ideja, da bi mu sad, ovde istog trenutka pojebao ženu, čak iako je moja rođaka. Nataša se samo smeška, kao da uživa u trenutcima kad uhvati moj pogled ka njenom deholetu preko stola. Dolazi konobar, donoseći novu turu pića, i kako se okrenuo od stola sasvim slučajno je srušio moje cigarete na pod, a da nije ni primetio. Po inerciji se sagnem da ih dohvatim sa poda i u tom trenutku sasvim slučajno pogled mi završi na Natašinim nogama pod stolom. Blago raširena kolena u prozirnim crnim najlon čarapama, pogled mi leti direktno pod njenu haljinu, na trenutak bolkada; zakleo bih da se da ne nosi gaćice.

Čoveče ona nema gaćice, rekoh sam sebi. Podižem kutiju cigareta, vraćam se u normalan položaj, s tim što sam neverovatno zaintrigiran. Da li sam umislio da moja rođaka nema gaćice, već samo najlonke na sebi, ili ih stvarno nema.

Pokušavam da se koncentrišem na dalji razgovor sa njenim mužem, dok mi se samo jedna misao vrti po glavi. Ima li Nataša gaćice ili ne. Tokom našeg razgovora Nataša se ubacuje, osmehuje mi se, na trenutke mi dodiruje ruku svojom rukom. Da li sam poludeo, razmišljam, ili je ovo obostrano. Sedeći preko puta mene, čini mi se kao da mi se namešta, kao da mi dozvoljava da joj gledam u grudi u deholte. Pada mi suluda ideja na pamet, namerno rušim svoju kutiju cigareta na pod, ne bi li se opet sagnuo ispod stola, i još jednom pogledao među njena kolena. Ona se u tom trenutku odmiče na stolici blago unazad, i lagano širi noge. Jasno sam video, moja rođaka nema gaćice, već samo crne providne najlonke. Vraćam se u prvobitan položaj, nesiguran da li njeno širenje kolena baš u trenutku kad sam se ja sagnuo ispod stola, namerno ili slučajno. Da li uobražavam, ili me ona provocira, možda mi daje do znanja da joj je jasno kako je gledam i gde gledam, i šta mi se vrti po glavi.

Nastavljam razgovor sa njenim suprugom, misli su mi isprekidane. Rođaka me je razbila, možda namerno, ali verovatnije je, da je slučajno.

Išla sam na ‘sve ili ništa’. Toliko mi je bio zgodan i napet taj moj rođak da me uopće više nije bilo briga što Tonći sjedi tu do mene. Igra je počela! Taj njegov pogled obarao me s nogu..ali i ja sa odlučila da mu uzvratim istom mjerom. Sise su mi bile ‘na izvol’te’ ali onako polupristojno, da ne znaš jel ti se čini da je namjerno ili je to sve samo slučajno…znala sam da izgledam dobro tu večer. Potrudila sam se. Crna haljina na preklop duljine do koljena bila je dobitna kombinacija. A nove sandale samo su upotpunile sliku i dale mi još više samopouzdanja u toj mojoj misiji. Kad su mu pale cigarete (moram priznati da iako je to stari trik, svidjela mi se ta njegova dovitljivost) lagano sam raširila noge ispod stola. Po njegovoj faci, vidjela sam da ispod nije tražio svoju kutiju…..nije mogao vjerovati……a nisam mogla ni ja tu večer kada sam odlučila navući hulahopke na golu picu. Još onako svježe izdepiliranu….glatku…..uf……da joj je neko u tom trenu izmjerio temperaturu……onako glatka, vlažna, vruća……spremna na sve izazove i željno ih iščekujući……moram samo reći da je kasnije te večeri moj muž uživao……bio je više nego zadovoljan……

Nego da se vratim na temu, uspjela sam Marku uzvratiti lopticu. Bio je izbezumljen. I naravno, nije se povlačio. To me toliko uzbuđivalo, a nisam htjela baš sve svoje karte istresti odmah na stol. Kažem vam, igra me toliko uzbuđivala da nisam htjela da se brzo završi….

Pogledam je, Nataša se smeška, izgleda joj je zabavno. Muž pored nje, rođak sa druge strane stola, koji je prosto guta očima, koji bi je povalio tu, odmah sad, na sred restorana.

Pokušavam da se kontrolišem, što bolje i više mogu. da li me je prokužila, pojma nemam.

Večera je bila puna elektriciteta između Marka i mene. Neću ponavljati na kojem stupnju uzbuđenja sam ja bila……ali osjećala sam se ko kraljica……….nevjerojatno poželjno….htjela sam da se igra nekako nastavi. Mozak mi je radio brzinom svjetlosti..trebalo je smisliti priliku za ponovni susret. I bingo, sjetila sam se starih slika, to uvijek pali. A toliko je nevino da bi samo luđak mogao posumnjati u neku drugu situaciju. Naravno Marko sutra popodne putuje u svoj grad, trebali smo se vidjeti ujutro. Kad sam predložila da dođe do nas, objeručke je prihvatio……znači ipak nisam umislila da me skida pogledom…..ajme, malo me ipak uhvatila panika…….ali opet, previše me intrigiralo…….da bi odustala……..idemo do kraja…….samo jednom se živi, smijala sam u sebi, hrabreći se……

Nakon večere odlučili smo ipak malo prošetati Poluotokom….Bio je kraj septembra…još uvek toplo i ugodno vreme. Bližila se ponoć, toliko smo se zadržali u restoranu……svo troje smo bili lagano omamljeni vinom, ali atmosfera našeg malog društvanca bila je jako ugodna. Moji Zadrani izveli su me kroz Fošu na Rivu…….more je bilo mirno……s druge strane kanala svetlucala su svjetla na ostrvu….moj domaćin mi je pričao o divotama života u njegovom gradu…ja sam pozorno slušao ne skidajući pogleda s Nataše koja me mamila sve više i više. Sad je hodala ispred nas……laganim korakom…..duboko udišući topli morski zrak. Vielo se da uživa. U večeri, u društvu, a ponajviše u pozornosti koju je izazvala. A izazivala je celu večer. Bližili smo se Morskim orguljama i famoznom Pozdravu suncu. Skužio sam da su Zadrani jako ponosni na te novotarije svoga grada. Natašin muž do detalja mi je opisivao na kom principu sve to radi, kako je zamišljeno. Iako sam mu ženu gutao pogledom, ma to više nisam ni skrivao, a on nije obraćao pažnju, slušao sam o čemu mi čovjek priča. Bili smo gotovo sami na Rivi. Tu i tamo po klupicama su sedeli neki klinci, pili i pričali…šetača je bilo malo….To je vjerojatno moju rođakinju i potaknulo na određenu ludost!!!!!! Naime, kad je Tonći ispričao kako je nedavno utvrđeno kako su čisteći te orgulje ronioci izronili ni manje ni više nego stotinjak što muških što ženskih gaća, moja luda rodica sjla je na stepenicu…….izula cipele a nakon toga jednim potezom si je skinula hulahopke i umirući od smijeha ih je bacila u more….što malo vina čini ženama……..naprosto polude!!!! Sad sam bio siguran da ispod te svoje lepršave haljine nema ništa. Bio sam lagano van sebe. Valovi su proizvodili zvukove na Morskim orguljama. Nataša je legla pokraj neke rupice u kamenu i rekla mi da dođem do nje i stavim uho na to da bolje čujem. Prišao sam joj s leđa…..imao sam što i vidjeti……kakav prizor…….haljina se lagano zadigla i guza je na trenutak zasjala na mesečini……oduzimala je dah……legao sam pokraj nje…….bio sam uzbuđen…….ne znam jel skužila….ali mislim da je….sve je radila s predumišljajem….bila je grozna a čini mi se da ju je cela situacija dobro ložila i da je uživala u tome…Wink))…stavio sam uho na jednu rupu, ona je ležala do mene osluškujući zvuk iz druge rupe, a ta luda haljina sad mi je otkrila njezine sise…..bio sam gotov….lud…..htio sam je odma i sad…ovog trena…..njezin smeh bio je zarazan…….njezina usta neverovatna…….moja rodica bila je te večeri najpoželjnija žena na ovome svetu….i ja sam je odlučio pojebati pa kud puklo…..makar morao čekati do sutra ujutro…

I evo ti njega, zvoni točno kako je rekao……oko 9 i po, ja svježa, istuširana, namirisana, ovlaš diskretno našminkana, ležerno, obučena u trenerku i majicu s kapuljačom, patenta navučenog točno do sredine dekoltea…..opet vire te moje sise, a on opet ne zna jel’ to tako inače ili upravo zbog njega. Miriše kava iz kuhinje, sjedamo za stol……..ja lijevam kavu, on pali cigaretu. Nazirem trunčicu nervoze u njegovim pokretima (jer sinoć nas je u svemu ipak hrabrilo crno vino) a jutro je ipak trijeznije…i ja sam malo nervozna….počinjem neku priču…….izvadila sam čak i te stare slike……pokazujem mu ih….pričam……vesela sam….pričam o danima kad si sa starcima dolazio kod nas, kad smo se igrali…..kad si bio najveći frajer, sve moje prijateljice bile su tih mjesec dana ljeta zaljubljene u tebe. Ti si se sa svima njima ljubakao. A ja sam zapravo – bila ljuta…..jer sam bila preko ušiju zaljubljena u tebe. I to ti kažem.

Ti meni na to pričaš kako sam ti bila najslađa cura u gradu ali mi nisi smio pristupiti ni priznati mi svoje osjećaje jer da se ikad išta skužilo ili nedajbože napravilo po tom pitanju, moj stari bi ti oderao kožu. A onda, malo zastaneš i kažeš mi – rodice, od one slatke tinejđerice postala si prekrasna žena…….dodirneš mi ruku…….ja sam van sebe, ali ponoviću po stoti put, spremna sad na sve….približiš se i poljubiš me….ja se predam tom poljupcu……nevjerojatan osjećaj…….sve se u trenu vratilo u stare dane……sad stvarno postojimo samo on i ja….ništa više nije bitno……ruke počinju svoju potragu po tijelima………miluješ mi vrat i leđa, ja se privijam uz tebe mičući rukama polako po tvojim leđima….konačno smo tamo gdjesmo trebali biti prije 20 godina…..ali možda tada ne bi znali ovako….možda…..polako me poliježeš na stol……….ljubiš me………ljubiš me po vratu….miluješ grudi…….polako me oslobađaš majice……….grudnjaka….. ……ljubiš me po trbuhu…..jezikom mi golicaš pupak…………..lagano se spuštaš do ruba hlača…………spuštaš ih….izviruju gaćice………..ja uzdahnem…….ti to shvaćaš kao ohrabrenje..polako ih skidaš………evo me pred tobom………gola….. spremna…….željna…… vruća…..

Počeo je lagano da mi miluje picu…..polako samo polako prstima ispitujući ulaz kroz usmine……ja sam ga milovala i ljubila……….bilo mi je prekrasno……..stavio je prst na klitoris……….polako kružeći po njemu..pritišćući ga, ja sam skroz zdjelicu pomakla prema dola, htjela sam da dodir bude što jači….da ga osjetim u svakoj svojoj stanici………….prstima je počeo ulaziti u moju mokru pičku……..toliko sam ga htjela da sam sad već govorila….ajde…..uđi….. želim te pridigla sam se sa stola….otkopčala mu traperice………spustila ih niže………….nosio je crne slip gaćice…..skrivajući nabrekli kurac….jedva sam čekala da mu ih skinem……učinila sam to jednim pokretom i predamnom je stajala ponosna uspravna kita mojeg rođaka…jedva sam čekala da mi ju gurne u pičku……

Tako oslobođen, Marko me ponovno ljubeći polegao na stol……samo je uzdisao govreći ”konačno”…………… raširio mi je noge. Još jednom prešao prstima skroz od klita do guze…..ja sam se još bolje namjestila i on je stavio svoju kitu na otvor moje pičke……ušao je prvo glavićem……..a onda uz duboki uzdah nabio me skroz i počeo nabadati…..isprva se činilo da će to raditi polako…ali onda, nakon samo par poteza gore dole…..počeo je to raditi svom silinom, jaja su mu lupala o moju guzu i to je još više palilo i jedno i drugo……ječala sam od divote…….željela sam da nikada ne prestane…….držao me za kukove i nabijao se u moju pičku…….samo je stenjao ”rodice”…. Meni se oteo duboki uzdah bila sam skoro na vrhuncu….priznajem, dugo nisam ovako bila pojebana. Sex mi je oduvijek bio dobar i puno nam je značio u braku….ali isto…..kao da je došlo do nekakvog zasićenja. Marko mi je došao ko naručen…..da me malo prodrma iz svakodnevice, a di ćeš bolje od ovoga…..Sad me tucao samo glavićem…vadeći ga van i vraćajući unutra…moja pica se grčila, htjela je da se surva u mene svom svojom silinom …….bila sam skoro gotova…..on je to osjetio….gurao ga je do kraja i vadio van i tako nekoliko puta…..meni je to bilo dovoljno da počnem svršavati, uvijala sam se na stolu….grčeći se od zadovoljstva…….bila sam sva znojna i vruća…….ali nije prestajao…….sad je on bio na redu……spustila sam se sa stola i nagnula se potrbuške preko njega….on me uzeo odpozadi……držeći me za guzu. Počeo me tucati sve jače i jače…….ostajala sam bez daha…….ali Marko je bio jako izdržljiv……….Osjetila sam da mu dolazi vrhunac ali i da produžuje…..znala sam da uživa….a uživala sam i ja……onda je ušao u posljednju fazu – počeo je duboko ulaziti, nogama sam jedva dodirivala pod…….tako me snažno tucao, umirala sam od zadovoljstva i neočekivano u meni se počeo stavrati još jedan orgazam……….Nevjerojatan osjećaj……Nisam dugo ovako svršavala…..On je to vidio i nastavljao u istom ritmu, nije popuštao……počela sam svršavati uz vriskove……nije me bilo briga ko me može čuti…….pa nek čuju kako ljudi uživaju……….kad me Marko čuo kako svršavam, sperma je jurnula iz njegovog kurca. Lagano je usporio da bi se spustio preko mene, na moja leđa lagano me milujući po njima…….ljubeći me po vratu……..ne sjećam se da mi je ikada bilo bolje…….malo smo se pribrali…….sjeli ponovno za stol…vrijeme je brzo prošlo…….Marko je trebao krenuti na put……..kući.

Na kraju, nitko od na s nije očekivao da će bezazleni poziv na druženje nakon dvadesetak godina uroditi ovako vrućim susretom. Oboje smo se u tom trenutku osjećalo kao da su sami u Svemiru. Nije postojalo ništa i nitko osim nas u tom stanu, skrovištu zapravo, skriveno od svih pogleda a međusobno razotkriveno nakon toliko vremena skrivanja i već laganog zaborava……ali nema zaborava u osjećajima…..čulima……….. čuvstvima…….Rastali su se strasnim poljupcem…..znajući da je ovo upravo početak a ne rastanak…….

Marko se javio, već nakon nekoliko dana. Sad je to već bilo svima u našoj kući bilo normalno. Rekao je da dolazi sljedeći tjedan. Mora zaključiti započete poslove. Istog trena sam se ovlažila među nogama. Ali, ovaj put ne dolazi sam…….Kako je doma pričao o Zadru i moru………njegova žena dolazi s njim, malo u provod, a kaže želi upoznati muževu ”ponovno nađenu” rodbinu. Ne znam što da kažem na sve to……ali veselim se što ću ponovno vidjeti Marka.

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 0 Prosecna ocena: 0]
(Visited 280 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.